Перегляд за Автор "Березіна, І. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВиявлення впливу ґендерних стереотипів на професійне самовизначення підлітків(European Conference, 2023-04-03) Мамотенко, А. В.; Березіна, І. В.Питання професійного самовизначення знаходиться у постійному колі наукових інтересів як вітчизняних так і закордонних дослідників, але, нажаль, вплив ґендеру, як домінуючого фактору при професійному виборі сучасних підлітків вивчено не достатньо. Кількість сучасних українських наукових публікацій у цьому напрямку, взагалі, незначна. Мета роботи полягала у теоретичному дослідженні проблеми професійного самовизначення підлітків та експериментальній перевірці впливу ґендеру, як одного із факторів професійного самовизначення сучасних підлітків. Отримані результати дають можливість констатувати той факт, що приналежність людини до певної психологічної статі обумовлює професійний інтерес її представника. Тобто, отримані дані підтверджують наявність ґендерного стереотипу у опитуваних підлітків щодо професійної приналежності. The issue of professional self-determination is in the constant circle of scientific interests of both domestic and foreign researchers, but, unfortunately, the influence of gender as a dominant factor in the professional choice of modern teenagers has not been studied enough. The number of modern Ukrainian scientific publications in this direction is, in general, insignificant. The purpose of the work was a theoretical study of the problem of professional self-determination of teenagers and an experimental verification of the influence of gender as one of the factors of professional self-determination of modern teenagers. The obtained results make it possible to state the fact that a person's belonging to a certain psychological gender determines the professional interest of its representative. That is, the obtained data confirm the existence of a gender stereotype in the interviewed teenagers regarding professional affiliation.
- ДокументКОМУНІКАТИВНА ВЗАЄМОДІЯ УЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ЯК ОДНА З ПРОВІДНИХ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО(Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, 2023-09-27) Березіна, І. В.У публікації проаналізовано взаємодію учителя та учня в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. З 24 лютого 2022 року перед учителем постало нове питання: як навчати дітей в умовах війни, коли основними викликами є обмеженість способів організації навчання, комунікації між учасниками освітнього процесу та нестабільний психоемоційний стан учнів та вчителів. В подоланні цих викликів є актуальними провідні ідеї видатного педагога-новатора В. О. Сухомлинського. Зазначено, що створення і забезпечення діяльності дружнього до дитини освітнього середовища шляхом опанування педагогами інноваційних цифрових ресурсів для спрощення комунікації сприяє подоланню кризи спілкування, зміцненню здорового психосоціального стану учнів на тлі складних обставин воєнного часу. Провідні ідеї Василя Сухомлинського є актуальними та корисними й сьогодні, бо покликані допомогти вчителю відшукати нові шляхи до серця дитини для вдосконалення освітнього процесу, а значить підвищення якості освіти в цілому. The publication analyzes the interaction between the teacher and the student in the pedagogical legacy of Vasyl Sukhomlynskyi. From February 24, 2022, the teacher faced a new question: how to teach children in the conditions of war, when the main challenges are limited methods of organizing learning, communication between participants in the educational process, and the unstable psycho-emotional state of students and teachers. In overcoming these challenges, the leading ideas of the outstanding pedagogue-innovator V. O. Sukhomlynskyi are relevant. It is noted that the creation and provision of a child-friendly educational environment through teachers' mastering of innovative digital resources to simplify communication contributes to overcoming the crisis of communication, strengthening the healthy psychosocial state of students against the background of the difficult circumstances of wartime. There are leading ideas of Vasyl Sukhomlynskyi relevant and useful even today, because they are designed to help the teacher find new ways to the child's heart to improve the educational process, which means improving the quality of education as a whole.