Перегляд за Автор "Беземчук, Л."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ З КИТАЮ В СИСТЕМІ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ (ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Донченко, Л.; Беземчук, Л.; У, ЮеВ статті розкрито зміст методичної роботи з китайськими студентами на факультетах мистецтв педагогічних університетів України. Проаналізовано інтегровані методи навчання на заняттях з «постановки голосу». Надано приклади художньо-пізнавального аналізу арій з концертних програм студентів-магістрантів. The article reveals the content of methodical work with foreign students at the faculties of arts of pedagogical universities of Ukraine. The integrated methods of teaching in «voice production» classes were analyzed. Examples of artistic and cognitive analysis of arias from the concert program of graduate students are given.
- ДокументНОВІТНІ ТЕНДЕНЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦТВА: ОГЛЯД ДОСВІДУ УКРАЇНИ, КОЛУМБІЇ, КИТАЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Литвин, І.; Юр’єва, К.; Беземчук, Л.; Чжао, Бейбей; У, ЮеНаціональні системи освіти України, Колумбії та Китайської Народної Республіки мають свої унікальні підходи до освітньої інтеграції мистецтва. В Україні акцент переважає інтеграція всередині мистецької галузі, і лише останнім часом розглядаються можливості переходу до моделі STEАM. У Колумбії розширення інтеграції на базі STEM-освіти пов’язують з варіантами додавання мистецтва (Art – STEАM), гуманітарних наук (STEM + H), або сільського господарства (STEM + Ag). У КНР в центрі інтеграції стоїть саме мистецтво: 1) інтеграція мистецьких курсів; 2) інтеграція мистецтва з іншими навчальними дисциплінами; 3) інтеграція мистецької діяльності в класі, позакласній і позашкільній мистецько-соціальній активності на рівні місцевої громади. Усі автори вже не один рік досліджують проблеми інтеграції в освіті різних країн, зокрема інтеграції мистецтва. Це й стало поштовхом до створення інтернаціонального дослідницького колективу. National education systems in Ukraine, Colombia, and the People's Republic of China have their unique approaches to the educational integration of the arts. In Ukraine, the emphasis predominantly lies within the integration of the arts sector, with recent considerations for transitioning to a STEAM model. In Colombia, the expansion of integration based on STEM education is associated with options such as adding the arts (Art – STEAM), humanities (STEM + H), or agriculture (STEM + Ag). In the PRC, the focus of integration is specifically on the arts: 1) integration of arts courses; 2) integration of arts with other academic disciplines; 3) integration of artistic activities in the classroom, extracurricular, and out-of-school artistic and social activities at the local community level. The authors have been researching the issues of educational integration in various countries for many years, particularly the integration of the arts. This has prompted the creation of an international research team.
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Беземчук, Л.; Дарда, Д.У публікації проаналізовано педагогічні умови опанування майбутніми вчителями музичного мистецтва фахових музично-педагогічних дисциплін. Запропоновано наповнити програму дисципліни «Вступ до спеціальності» інформацією з проблеми гуманізму й гуманізації на II, III курсі, змістити акценти на виявлення студентами особистісних смислів у її опрацюванні. Зазначено, що важливим аспектом у музичній освіті є також розроблення викладачем сюжету гри, інструкцій і допоміжного матеріалу. The publication analyses the pedagogical conditions for future music teachers to master professional music and pedagogical disciplines. It is proposed to fill the programme of the discipline "Introduction to the speciality" with information on the problem of humanism and humanisation in the II, III year of study, to shift the emphasis to the identification of personal meanings by students in its processing. It is noted that an important aspect in music education is also the development of a game plot, instructions and auxiliary material by the teacher.