Перегляд за Автор "Бабич, М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГейміфікація як одна з інноваційних форм навчального процесу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Бабич, М.У статті розглянуто гейміфікацію, що використовує ігрові елементи, такі як виклики, нагороди та рівні, для створення захопливого ігрового середовища, яке мотивує учнів до активної участі у процесі та досягнення цілей. Від звичайних дидактичних ігор гейміфікація відрізняється тим, що її спеціальні ігрові елементи і техніки пронизують весь процес навчання, а за кожне виконане ігрове завдання нараховуються бали. Зазначено, що гейміфікація надає учням можливість взаємодіяти з матеріалом навчання через виконання завдань, вирішення проблем та участі у віртуальних сценаріях, що, безперечно, стимулює розвиток критичного мислення та навичок проблемного навчання. The article examines gamification, which uses game elements such as challenges, rewards, and levels to create an engaging game environment that motivates students to actively participate in the process and achieve goals. Gamification differs from ordinary didactic games in that its special game elements and techniques permeate the entire learning process, and points are awarded for each completed game task. It is noted that gamification gives students the opportunity to interact with learning material through tasks, problem solving and participation in virtual scenarios, which undoubtedly stimulates the development of critical thinking and problem-based learning skills.
- ДокументРозвиток мовлення молодших школярів на ономастичному матеріалі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Бабич, М.У статті розглянуто розвиток мовлення молодших школярів на ономастичному матеріалі. Ономастичний матеріал містить концентрований матеріал, тобто культура в ньому віддзеркалена найбільш яскраво, хоча це не завжди прозоро для того, хто говорить або слухає. За допомогою ономастики вчитель розширює кругозір учнів, розвиває їхню здатність до комунікації. Зазначено, що студіювання ономастики в початковій школі слугує засобом розвитку пізнавальних універсальних навчальних процесів, збагачує мовлення учнів. The article examines the development of speech of younger schoolchildren based on onomastic material. Onomastic material contains concentrated material, that is, culture is reflected in it most vividly, although this is not always transparent to the speaker or listener. With the help of onomastics, the teacher expands the horizons of students, develops their ability to communicate. It is noted that the study of onomastics in primary school serves as a means of developing cognitive universal educational processes, enriches students' speech.