Перегляд за Автор "Асєєва, І. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЖиття числа π(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Асєєва, І. В.Число Пі має довгу історію і напевно до сих пір зберігає безліч сюрпризів. Число Пи имеет долгую историю и наверняка до сих пор хранит множество сюрпризов. The Pi number has a long history and probably still holds many surprises.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ КОГНІТИВНО-ВІЗУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ СТЕПЕНЕВОЇ ФУНКЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Простакова, Ю. С.; Асєєва, І. В.У статті автором запропоновано використовувати вчителям при вивченні степеневої функції учнями в закладі загальної середньої освіти когнітивно-візуальний підхід. Зазначено, що цей підхід дозволяє забезпечити збалансовану роботу мозку при розумному поєднанні логічного і образного компонентів мислення в учнів.In the article, the author proposes to use a cognitive-visual approach to teachers in the study of the degree function by students in general secondary education. It is noted that this approach allows to ensure a balanced work of the brain with a reasonable combination of logical and figurative components of thinking in students.
- ДокументЗМІСТ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ЛІНІЇ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Асєєва, І. В.; Торумова, Я.; Дурдиєв, И.У публікації визначено зміст функціональної лінії в курсі алгебри і початків математичного аналізу. Функціональна змістовно-методична лінія курсу шкільної математики є однією з основоположних ліній, що проходить через весь курс, починаючи з арифметичних залежностей в початковій школі та є основою математичного аналізу. Зазначено, що в сучасній шкільній математиці використовується теоретико-множинний підхід, що дозволяє розглядати всі варіанти визначення поняття функції і способи її завдання: аналітичний, графічний, табличний, словесний. Варіації введення визначення залежать тільки від вікової категорії учнів, починаючи від наочно-інтуїтивного сприйняття залежно до формального визначення, що формується в старших класах, і бачення авторів навчально-методичних комплексів, які дотримуються генетичного трактування поняття «функція», що дозволяє відобразити динамічну природу функції і застосувати її до моделювання реальних процесів. The publication defines the content of the functional line in the course of algebra and the beginnings of mathematical analysis. The functional content-methodical line of the school mathematics course is one of the fundamental lines that runs through the entire course, starting with arithmetic dependencies in elementary school and is the basis of mathematical analysis. It is noted that in modern school mathematics, a theoretical-multiple approach is used, which allows considering all options for defining the concept of a function and methods of its assignment: analytical, graphical, tabular, verbal. Variations in the introduction of the definition depend only on the age category of the students, starting from the visual-intuitive perception depending on the formal definition that is formed in the senior classes, and the vision of the authors of the educational and methodological complexes, which adhere to the genetic interpretation of the concept of "function", which allows to reflect the dynamic nature of the function and apply it to the simulation of real processes.