Перегляд за Автор "Архарова, Т. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВідповідальність та аомооцінка як предиктори мотивації досягнення майбутніх психологів(ГО «Молодіжна наукова ліга»; ГО «Європейська наукова платформа», Вінниця, 2022-06-04) Архарова, Т. В.Автором досліджено такі поняття, як мотивація досягнення, відповідальність, локус контролю та самооцінка. На основі результатів опитувань було проведено кореляційний аналіз взаємозв'язків між відповідальністю, самооцінкою та мотивацією на досягнення студентів-психологів. The author investigated such concepts as achievement motivation, responsibility, locus of control, and self-esteem. Based on the results of the surveys, a correlational analysis of the relationships between responsibility, self-esteem and motivation to achieve psychology students was conducted.
- ДокументПсихологічні чинники мотивації досягнення майбутніх психологів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Архарова, Т. В.В роботі досліджуються психологічні чинники мотивації, що впливають на досягнення майбутніх психологів. Результати проведеного емпіричного дослідження та кореляційний аналіз дозволили засвідчили, що мотивація досягнення, відповідальність, локус контролю, самооцінка пов’язані між собою. Чим нижчий рівень мотивації досягнення, тим нижче рівень прояву вольових якостей, адекватності самооцінки у студентів-психологів. Відповідальність не має зв’язку з проявами локусу суб’єктивного контролю. The work examines the psychological factors of motivation that affect the achievements of future psychologists. The results of the empirical study and correlation analysis showed that achievement motivation, responsibility, locus of control, self-esteem are interrelated. The lower the level of achievement motivation, the lower the level of manifestation of volitional qualities, adequacy in psychology students. Responsibility has no connection with the manifestations of the locus of subjective control.