Перегляд за Автор "Артюх, М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКонтрольно-оцінювальні уміння як компонент ключової компетентності навчання протягом життя(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Артюх, М.У публікації досліджено контрольно-оцінювальні уміння, які розглядаються науковцями і як система умінь і навичок, що дозволяють критично оцінювати результати власної навчальної діяльності, і як підсистема загальних навчальних умінь, що спрямована на здійснення контрольно-оцінювальної діяльності. Виділено шляхи формування контрольно-оцінювальних умінь. Зазначено, що цілеспрямована і систематична робота сприяє формуванню у молодших школярів повноцінних контрольно-оцінювальних умінь. The publication examines control and evaluation skills, which are considered by scientists both as a system of abilities and skills that allow to critically evaluate the results of one's own educational activities, and as a subsystem of general educational skills aimed at carrying out control and evaluation activities. Ways of forming control and assessment skills are highlighted. It is noted that purposeful and systematic work contributes to the formation of full-fledged control and evaluation skills in younger schoolchildren.
- ДокументШляхи формування самоконтролю в учнів початкової школи на уроках математики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Артюх, М.У статті розглянуто шляхи формування самоконтролю в учнів початкової школи на уроках математики. Самоконтроль тісно пов’язаний з навчальною діяльністю і своєю структурою відображає цей зв’язок. Зазначено, що у процесі навчання молодших школярів математики, самоконтроль формується з урахуванням зазначених умов, особливостей навчального матеріалу та віку учнів. The article examines ways of forming self-control in elementary school students in mathematics lessons. Self-control is closely related to educational activity and its structure reflects this connection. It is noted that in the process of teaching junior high school students in mathematics, self-control is formed taking into account the specified conditions, features of the educational material and the age of the students.