Перегляд за Автор "Артьомова, А. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИКА ВЕРИФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕСТІВ З МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Артьомова, А. В.У публікації досліджено методику верифікації педагогічних тестів з математики. Процес вимірювання кількісних показників, за допомогою яких можливо провести діагностику контролю формованості знань, навичок і умінь учнів при вивченні математики є тестування. Інструментом тестування є тест - сукупність тестових завдань, підібраних за певними правилами для вимірювання певного кількісного показника. В роботі надана методика верифікації якості процесу тестування при навчанні математики. Реалізація сукупності наданих умов при складанні тестів надасть кожному вчителеві можливість формувати за допомогою тестових завдань особистість учня, яка здатна самостійно знаходити, оцінювати та використовувати одержану інформацію, досліджувати та аналізувати рівень власної математичної підготовки, самостійно організовувати корегувальну діяльність щодо вдосконалення своїх знань та вмінь з математики. The publication examines the methodology of verification of pedagogical tests in mathematics. The process of measuring quantitative indicators, with the help of which it is possible to carry out diagnostics of control of the formation of knowledge, skills and abilities of students in the study of mathematics, is testing. The testing tool is a test - a set of test tasks selected according to certain rules to measure a certain quantitative indicator. The work provides a methodology for verifying the quality of the testing process in teaching mathematics. The implementation of the given set of conditions during the preparation of tests will give each teacher the opportunity to use test tasks to form the personality of a student who is able to independently find, evaluate and use the information obtained, to research and analyze the level of his own mathematical training, to independently organize corrective activities to improve his knowledge and skills in mathematics.
- ДокументМЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ НАДІЙНОСТІ ТА ВАЛІДНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕСТІВ З МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Артьомова, А. В.У роботі науково обгрунтовано теоретичні основи педагогічного вимірювання: визначено критерії якості тестових завдань; визначено суть поняттів «валідність» та шляхи «надійність», як критериї якості тестових завдань; виконано аналіз науково-педагогічної літератури з питань педагогічного вимірювання; розроблено методику визначення надійності та валідності педагогічних тестів з математики та інструментарій для визначення валідності та надійності тестів; з’ясовано вплив науково-методичного забезпечення визначення надійності та валідності педагогічних тестів з математики на якість тестів. The paper scientifically substantiates the theoretical foundations of pedagogical measurement: quality criteria of test tasks are defined; the essence of the concepts "validity" and ways of "reliability" as quality criteria of test tasks are determined; an analysis of the scientific and pedagogical literature on the issues of pedagogical measurement was performed; a methodology for determining the reliability and validity of pedagogical tests in mathematics and tools for determining the validity and reliability of tests were developed; the influence of scientific and methodological support for determining the reliability and validity of pedagogical tests in mathematics on the quality of the tests is clarified.