Перегляд за Автор "Аразгелдієва, М. Б."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАВДАННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ ЇХ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Аразгелдієва, М. Б.Статтю присвячено проблемі порушень просторових уявлень у дітей із затримкою психічного розвитку. Розглядається актуальність вивчення сформованості зазначених уявлень у дітей старшого дошкільного віку як один із показників їхньої готовності до навчання у школі. Описуються причини і наслідки порушень зорово-просторових уявлень у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Статья посвящена проблеме нарушений пространственных представлений у детей с задержкой психического развития. Рассматривается актуальность изучения сформированности указанных представлений у детей старшего дошкольного возраста как один из показателей их готовности к обучению в школе. Описываются причины и последствия нарушений зрительно-пространственных представлений у детей с задержкой психического развития (ЗПР). The article is devoted to the problem of disorders of spatial representations in children with mental retardation. The urgency of studying the formation of these ideas in older preschool children is considered as one of the indicators of their readiness to study at school. The causes and consequences of visual-spatial disorders in children with mental retardation (MDR) are described.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ЗОРОВО-ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА СИСТЕМНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Аразгелдієва, М. Б.У статті розглянуто особливості корекційної роботи з формування просторових уявлень у старших дошкільників із затримкою психічного розвитку та системним недорозвиненням мовлення при підготовці їх до школи. Представлено методичні рекомендації та завдання, які спрямовані на розвиток у дошкільнят умінь і навичок орієнтування у просторі. Особливістю корекційної роботи з дітьми зазначеної категорії є опора на рухливі ігри, ігри з конструктором, широке використання наочності. В статье рассмотрены особенности коррекционной работы по формированию пространственных представлений у старших дошкольников с задержкой психического развития и системным недоразвитием речи при подготовке их к школе. Представлены методические рекомендации и задания, направленные на развитие у дошкольников умений и навыков ориентирования в пространстве. Особенностью коррекционной работы с детьми указанной категории является опора на подвижные игры, игры с конструктором, широкое использование наглядности. The article considers the peculiarities of correctional work on the formation of spatial representations in older preschoolers with mental retardation and systemic speech underdevelopment in preparation for school. The methodical recommendations and tasks which are directed on development at preschool children of abilities and skills of orientation in space are presented. Feature of correctional work with children of the specified category is a support on mobile games, games with the designer, wide use of clarity.