Перегляд за Автор "Андрєєнкова, В. Л."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗБУДОВА МИРУ. ПРОФІЛАКТИКА І ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТУ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕДІАЦІЇ: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ(ФОП Стеценко В. В., 2016) Андрєєнкова, В. Л.; Войцях, Т. В.; Дацко, О. В.; Демчук, С. В.; Сандоле, Д.; Діброва, Л. В.; Дунай, О. М.; Зубченко, О. А.; Зьома, Н. О.; Казарінова, Ю. В.; Кайоткiна, Т. А.; Ковальчук, Л. Г.; Козунова, Ю. Є.; Лебідь, Н. К.; Левченко, К. Б.; Лунченко, Н. В.; Макаров, В. А.; Малєєв, Д. В.; Мараховська, Т. А.; Матвійчук, М. М.; Мостовий, А. В.; Олексенко, С. О.; Панок, В. Г.; Полозюк, Ю. М.; Соловйова, Т. О.; Трубавіна, І. М.; Черепаха, К. В.; Юденкова, О. П.Видання містить опис актуальних викликів профілактики росту насильства та конфліктів у суспільстві та шкільному середовищі в умовах анексії частини території України та збройного конфлікту на Сході України. Методичний посібник містить багато теоретичної, практичної інформації та методичних порад з профілактики та вирішення конфліктів мирним шляхом і запровадження медіації та відновних практик у навчальному закладі. Застосування запропонованих технік, методичного інструментарію на практиці дозволить ефективно запобігти проявам насильства серед дітей та підлітків та мінімізувати вказані прояви. Велику практичну спрямованість має програма освітньої діяльності та спецкурс «Базові навички медіатора в навчальному закладі. Забезпечення участі жінок і дітей у вирішенні конфліктів та миробудуванні» для курсів підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників. Подано програми занять і тренінгів, вправи з окресленої тематики. Издание содержит описание актуальных вызовов профилактики роста насилия и конфликтов в обществе и школьной среде в условиях аннексии части территории Украины и вооруженного конфликта на Востоке Украины. Методическое пособие содержит много теоретической, практической информации и методических советов по профилактике и решению конфликтов мирным путем и введение медиации и восстановительных практик в учебном заведении. Применение предложенных техник, методического инструментария на практике позволит эффективно предотвратить проявления насилия среди детей и подростков и минимизировать указанные проявления. Большую практическую направленность имеет программа образовательной деятельности и спецкурс «Базовые навыки медиатора в учебном заведении. Обеспечение участия женщин и детей в решении конфликтов и строительстве мира» для курсов повышения профессиональной квалификации педагогических работников. Представлены программы занятий и тренингов, упражнения по обозначенной тематике.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА СІМ’ЯМ З ДІТЬМИ В ПЕРІОД ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ(Агентство “Україна”, 2015) Андрєєнкова, В. Л.; Бандурка, І. О.; Бочкор, Н. П.; Виходцева, О. А.; Войцях, Т.В.; Волошин, П. В.; Гніда, Т. Б.; Журомська, Л. М.; Зеленько, О. А.; Калашник, О. А.; Кирилюк, І. М.; Кліменко, О. Д.; Ковальчук, Л. Г.; Кукуруза, Г. В.; Ларіна, Ю. А.; Левченко, К. Б.; Лунченко, Н. В.; Луценко, Ю. А.; Марута, Н. О.; Никонова, І. Ю.; Панок, В. Г.; Проскуріна, Т. Ю.; Разводова, Т. О.; Руденко, І. М.; Сосновенко, Н. В.; Тінякова, А. І.; Третиннікова, Л. А.; Трубавіна, І. М.; Швед, О. В.; Шевченко, Л. О.; Шестопалова, Л. Ф.Видання містить аналіз становища сімей з дітьми в Україні в умовах військового конфлікту; опис міжнародного та вітчизняного досвіду соціально-педагогічної та психологічної роботи в такій ситуації; теоретичні та методичні матеріали з надання психологічної допомоги постраждалим унаслідок масових зіткнень і бойових дій, вимушеним переселенцям, особливо дітям; аналіз змісту, концепцій і стратегій соціально-педагогічної роботи в період конфлікту, а також методичні рекомендації та розробки для педаго- гічних працівників, психологів, інших фахівців, які працюють із сім’ями, що постраждали внаслідок конфлікту. Для класних керівників, соціальних педагогів, практичних психологів, педагогічних і соціальних працівників, студентів вищих навчальних закладів педагогічного та соціального профілю, фахівців громадських організацій, широкого кола громадськості. Издание содержит анализ положения семей с детьми в Украине в условиях военного конфликта; описание международного и отечественного опыта социально-педагогической и психологической работы в такой ситуации; теоретические и методические материалы по оказанию психологической помощи пострадавшим в результате массовых столкновений и боевых действий, вынужденным переселенцам, особенно детям; анализ содержания, концепций и стратегий социально-педагогической работы в период конфликта, а также методические рекомендации и разработки для педагогических работников, психологов, других специалистов, работающих с семьями, которые пострадали в результате конфликта. Для классных руководителей, социальных педагогов, практических психологов, педагогических и социальных работников, студентов высших учебных заведений педагогического и социального профиля, специалистов общественных организаций, широкого круга общественности. The publication contains an analysis of the situation of families with children in Ukraine in conditions of military conflict; a description of international and domestic experience of socio-pedagogical and psychological work in such a situation; theoretical and methodological materials on the provision of psychological assistance to victims of mass clashes and hostilities, internally displaced persons, especially children; analysis of the content, concepts and strategies of socio-pedagogical work during the conflict period, as well as methodological recommendations and developments for teachers, psychologists, other professionals working with families who have suffered as a result of the conflict. For class teachers, social educators, practical psychologists, pedagogical and social workers, students of higher educational institutions of pedagogical and social profile, specialists of public organizations, a wide circle of the public.
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ ТРУДОВИХ МІГРАНТІВ(Український науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи, Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда-Україна», 2007) Андрєєнкова, В. Л.; Дорошок, Т. О.; Євсюкова, М. В.; Золотухіна, С. Т.; Ковальчук, Л. Г.; Кочурка, Ж. М.; Левченко, К. Б.; Лозинська, Є. В.; Лунченко, Н. В.; Максимова, Н. Ю.; Нікольська, О. А.; Огороднійчук, І. І.; Павлик, Н. П.; Парфанович, І. І.; Пислар, О. В.; Рассказова, О. І.; Романовська, Д. Д.; Трубавіна, І. М.; Хмельницька, Т. В.; Черепаха, К. В.; Чурбанова, О. А.; Шваб, І. А.; Шпак, В. П.; Шпортій, Т. Г.; Шульга, В. В.Навчально-методичний посібник присвячено актуальній та маловивченій для України темі роботи з дітьми трудових мігрантів, кількість яких коливається від двох до чотирьох мільонів українських громадян. У ньому представлені основні результати дослідження проблем дітей трудових мігрантів, що проводилося у 2006 р. Посібник містить інформацію про нормативно-правову базу діяльності педагогічних працівників, принципи здійснення соціально-педагогічної та психологічної роботи з дітьми трудових мігрантів, розкриває завдання, зміст форми і методи такої роботи. Автори пропонують словник та методичні рекомендації для здійснення соціально-педагогічної та психологічної роботи серед дітей, батьків, соціального оточення. Цікавим для аналізу та можливого поширення є вітчизняний досвід роботи з даною тематикою та зарубіжний досвід опіки над дітьми. Для соціальних педагогів, практичних психологів, класних керівників, студентів вищих педагогічних навчальних закладів I–IV рівнів акредитації, соціальних працівників, представників неурядових організацій, широкого кола громадськості. Учебно-методическое пособие посвящено актуальной и малоизученной для Украины теме работы с детьми трудовых мигрантов, количество которых колеблется от двух до четырех миллионов украинских граждан. В нем представлены основные результаты исследования проблем детей трудовых мигрантов, которое проводилось в 2006 г. Пособие содержит информацию о нормативно-правовой базе деятельности педагогических работников, принципы осуществления социально-педагогической и психологической работы с детьми трудовых мигрантов, раскрывает задачи, содержание формы и методы такой работы. Авторы предлагают словарь и методические рекомендации для осуществления социально-педагогической и психологической работы среди детей, родителей, социального окружения. Интересным для анализа и возможного распространения является отечественный опыт работы с данной тематикой и зарубежный опыт опеки над детьми. Для социальных педагогов, практических психологов, классных руководителей, студентов высших педагогических учебных заведений I-IV уровней аккредитации, социальных работников, представителей неправительственных организаций, широкого круга общественности. The educational-methodical manual is devoted to the urgent and little-studied topic for Ukraine on working with children of labor migrants, the number of which ranges from two to four million Ukrainian citizens. It presents the main results of the study of the problems of children of labor migrants, which was carried out in 2006. The manual contains information about the legal framework of the activities of teachers, the principles of socio-pedagogical and psychological work with children of migrant workers, reveals the tasks, the contents of the form and methods of such work. The authors offer a dictionary and guidelines for the implementation of socio-pedagogical and psychological work among children, parents, and the social environment. Interesting for analysis and possible dissemination is the domestic experience with this topic and the foreign experience of child custody. For social educators, practical psychologists, class teachers, students of higher pedagogical educational institutions of I-IV levels of accreditation, social workers, representatives of non-governmental organizations, a wide circle of the public.