Перегляд за Автор "Азаренкова, Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Азаренкова, Л.У статті розглядаються особливості формування здоров'язбережувальної компетентності студентів технічних спеціальностей на заняттях з фізичного виховання. Автор описує фактори, що впливають на формування здоров'язбережувальної компетентності студентів технічних спеціальностей на заняттях з фізичного виховання, та пропонує методи та методики її розвитку.The article examines the peculiarities of the formation of health-preserving competence of students of technical specialties in physical education classes. The author describes the factors that affect the formation of health-preserving competence of students of technical specialties in physical education classes, and offers methods and techniques for its development.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Азаренкова, Л.У публікації проаналізовано інноваційні засоби формування здоровʼязбережувальної компетентності студентів технічних спеціальностей. Використання інноваційних засобів формування здоровʼязбережувальної компетентності студентів технічних спеціальностей на заняттях з фізичного виховання є перспективним напрямком розвитку системи фізичного виховання у вищих навчальних закладах. Це дозволить не лише підвищити рівень фізичної підготовки та працездатності студентів, але й сформувати в них стійку мотивацію до здорового способу життя та навички збереження та зміцнення власного здоров'я. The publication analyzes innovative means of forming the health-saving competence of students of technical specialties. The use of innovative means of forming the health-preserving competence of students of technical specialties in physical education classes is a promising direction for the development of the physical education system in higher educational institutions. This will allow not only to increase the level of physical training and work capacity of students, but also to form in them a sustainable motivation for a healthy lifestyle and the skills to preserve and strengthen their own health.