Перегляд за Автор "Ісаєва, І. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Ісаєва, І. С.У тезах розглянуто гендерне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Важливою особливістю застосування сюжетно-рольових ігор в процесі гендерного виховання дошкільників є формування у них основ моральності (великодушність, надійність, повагу до дівчаток (жінок) у хлопчиків та доброту, терплячість, вірність, повагу до хлопчиків (чоловіків) у дівчаток). Визначено, що гендерне виховання дітей дошкільного віку позитивно впливає на їх ігрову діяльність та загальний розвиток дитячої особистості в цілому. Theses examine gender education of older preschool children by means of role-playing games. An important feature of the use of story role-playing games in the process of gender education of preschoolers is the formation of the foundations of morality in them (generosity, reliability, respect for girls (women) in boys and kindness, patience, loyalty, respect for boys (men) in girls). It was determined that gender education of preschool children has a positive effect on their play activities and the general development of children's personality as a whole.
- ДокументҐЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Ісаєва, І. С.У роботі розглядається проблема гендерного виховання дітей дошкільного віку, зокрема роль сюжетно-рольової гри у цьому процесі. Робота висвітлює сутність і характеристику понять «гендерне виховання» і «сюжетно-рольова гра», аналізуються погляди вчених на важливість гендерного виховання у розвитку дошкільників. The work examines the problem of gender education of preschool children, in particular the role of story-role play in this process. The work illuminates the essence and characteristics of the concepts of "gender education" and "plot-role play", the views of scientists on the importance of gender education in the development of preschoolers are analyzed.