Перегляд за Автор "Ільницький, С. В."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання реверсного бігу та ходьби у тренувальному процесі гравців футзалу(Харківська державна академія фізичної культури, 2021) Ільницька, Г. С.; Очередько, Л. В.; Зелененко, Н. О.; Ільницька, Л. В.; Ільницький, С. В.У статті розглянуто, як при виконанні ходьби та бігу розвиваються і удосконалюються рухові вміння і навички не тільки у спортсменів високої кваліфікації, а й у тих, хто займається тим чи іншим видом спорту на аматорському рівні, з метою підтримки належного рівня свого здоров’я та фізичної підготовленості. Ходьба та біг спиною вперед застосовується у випадках, коли необхідно мінімізувати навантаження на колінний суглоб та зміцнити конкретні групи м'язів нижньої кінцівки. В статье рассмотрено, как при выполнении ходьбы и бега развиваются и совершенствуются двигательные умения и навыки не только у спортсменов высокой квалификации, но и у тех, кто занимается тем или иным видом спорта на любительском уровне, с целью поддержания должного уровня своего здоровья и физической подготовленности. Ходьба и бег спиной вперед применяется в случаях, когда необходимо минимизировать нагрузку на коленный сустав и укрепить конкретные группы мышц нижней конечности. This article considers how walking and running develop and improve motor skills not only in highly qualified athletes, but also in those who practice one or another sport at amateur level in order to maintain the proper level of their health and physical fitness. Walking and running backwards is used in cases where it is necessary to minimize the load on the knee joint and to strengthen specific muscle groups of the lower extremity.
- ДокументМенеджмент дистанційного навчання у контексті навчальної дисципліни "Фізичне виховання"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-25) Ільницька, Г. С.; Ільницька, Л. В.; Ільницький, С. В.У статті обґрунтовано потребу у конкретизації менеджменту дистанційного навчання у контексті навчальної дисципліни «Фізичне виховання», а саме у визначенні певних правил організації навчального процесу як для викладачів так і для здобувачів освіти, що сприятиме оптимізації навчального процесу для якісної взаємодії між учасниками впродовж усього терміну, відведеного на опанування навчальної дисципліни. В статье обоснована необходимость конкретизации менеджмента дистанционного обучения в контексте учебной дисциплины «Физическое воспитание», а именно в определении определенных правил организации учебного процесса как для преподавателей так и для соискателей образования, что будет способствовать оптимизации учебного процесса для качественного взаимодействия между участниками на протяжении всего срока, отведенного на овладение учебной дисциплиной. The article substantiates the need to specify distance learning management in the context of the academic discipline "Physical Education", namely, in determining certain rules of the educational process for both teachers and applicants, which will help to optimize the learning process for quality interaction between the participants throughout the period given to mastering the academic discipline.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОЗДОРОВЧИХ МЕТОДИК ДЛЯ СТУДЕНТОК З ПОРУШЕННЯМ ХРЕБТА(Health, sport, rehabilitation, 2015-12-23) Кривенцова, І. В.; Ільницький, С. В.Теоретично встановлено тенденцію погіршення стану здоров’я студентів, обґрунтовано ряд засобів фізичного виховання щодо профілактики захворювань хребта. Перелічені основні види оздоровчої аеробіки для формування правильної постави. Наголошується на перевагах футбол-аеробіки. Теоретически установлена тенденция ухудшения состояния здоровья студентов, обоснованно ряд средств физического воспитания по профилактике заболеваний позвоночника. Перечислены основные виды оздоровительной аэробики для формирования правильной осанки. Отмечаются преимущества футбол-аэробики.
- ДокументОцінювання успішності студентів другого курсу факультету фізичного виховання і спорту з навчальної дисципліни “Теорія і методика викладання легкої атлетики”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Коробейнік, В. А.; Ільницький, С. В.; Лисенко, В. В.; Ковєря, В. М.В системі оцінювання успішності студентів другого курсу з навчальної дисципліни «Теорія і методика викладання легкої атлетики» зберігаються всі способи обліку, які застосовувалися на першому курсі. Оцінювання теоретичних знань відбувається за допомогою оцінки конспекту і тестування. Для об’єктивності і точності оцінки конспектування застосовуються критерії, які дозволяють визначити повноту поінформованості з певних питань теми, логіку подання змісту, цілісність уяви про основні проблеми, що розглядаються. При складанні тестів було дотримано вимог, якими керувалися і на першому курсі. Подібний підхід (як і на першому курсі) був використаний для оцінювання оволодіння технікою легкоатлетичних вправ, а також спеціально-підготовчих вправ і окремих фаз рухів. Оцінювання спортивно-технічної підготовленості проводиться за допомогою контрольних нормативів, кількісні показники яких відповідають певним балам. Методична підготовленість оволодіння професійно-педагогічними уміннями і навичками оцінюється за допомогою картки експрес-оцінювання, розробленої викладачами кафедри легкої атлетики. її ефективність застосування підтверджена багаторічним досвідом підготовки фахівців. Застосування такого методу аналізу проведення підготовчої частини знайшла підтвердження в наукових дослідженнях. Оцінювання індивідуального навчально-дослідного завдання на другому курсі відбувається за критеріями, якими необхідно керуватися при складанні певної документації. The system for assessing the success of second-year students in the academic discipline "Theory and methodology of teaching athletics" retains all the methods of accounting that were used in the first year. Assessment of theoretical knowledge is carried out by evaluating the notes and testing. For the objectivity and accuracy of the assessment of notes, criteria are used that allow determining the completeness of awareness of certain issues of the topic, the logic of the presentation of the content, the integrity of the imagination about the main problems being considered. When compiling the tests, the requirements that were also followed in the first year were observed. A similar approach (as in the first year) was used to assess the mastery of the technique of track and field exercises, as well as special preparatory exercises and individual phases of movements. Assessment of sports and technical readiness is carried out using control standards, the quantitative indicators of which correspond to certain points. Methodical readiness for mastering professional and pedagogical skills is assessed using an express assessment card developed by teachers of the Department of Athletics. Its effectiveness is confirmed by many years of experience in training specialists. The use of this method of analysis of the preparatory part has been confirmed in scientific research. Assessment of an individual educational and research task in the second year is carried out according to the criteria that must be followed when compiling certain documentation.
- ДокументОцінювання успішності студентів першого курсу факультету фізичного виховання і спорту з навчальної дисципліни “Теорія і методика викладання легкої атлетики”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Коробейнік, В. А.; Ільницький, С. В.; Лисенко, В. В.; Ковєря, В. В.Досвід інших країн та дані наукових досліджень доводять, шо оцінювання керує навчанням. Оцінювання повинно бути обов'язковою частиною навчального процесу, а не формальною. Викладач відповідає за застосування методів оцінювання, за справедливу і об'єктивну оцінку навчальних досягнень студента. На практиці існують різні аспекти контролю: фактично засвоєний навчальний матеріал, здатність застосовувати набуті знання на практиці і переносити їх на вирішення нових завдань. Оцінювання - це процес встановлення рівня навчальних досягнень в оволодінні змістом предмета порівняно з вимогами чинних програм. Система оцінювання якості освіти студента (зарахування залікових кредитів) має бути стандартизованою та формалізованою. Основою визначення успішності навчальної діяльності студентів стає тематичне оцінювання, яке дозволяє скласти підсумкову оцінку рівня засвоєння змістовних модулів (залікових кредитів) з врахуванням всіх форм навчальної діяльності. Контроль і облік невід'ємні від навчального процесу. Всі способи обліку- традиційні, які вдосконалюються на підставі сучасних технічних досягнень, і нові, збагачуючі арсенал методики обліку, складають єдину дидактичну і методичну систему обліку знань і контролю за навчальною діяльністю студентів. В умовах входження України до європейського континіуму передбачається реформування системи вищої освіти відповідно до вимог Болонської декларації. Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців, розроблена Департаментом вищої освіти Міністерства освіти і науки України, передбачає рейтингову (бальну) оцінку за окремі оцінювальні форми діяльності: поточне та підсумкове тестування рівня засвоєння теоретичного матеріалу під час аудиторних занять та самостійної роботи (тематичний, модульний контроль), оцінка (бали) за виконання лабораторних досліджень; оцінка (бали) за практичну діяльність під час практики; оцінка за ІНДЗ; оцінка за курсову роботу; оцінка (бали) за участь у наукових конференціях, олімпіадах, наукові публікації тощо. Тестування має певні переваги перед традиційними засобами перевірки знань (усним опитуванням чи контрольною роботою), забезпечує об'єктивність і прозорість оцінювання навчальної діяльності студентів. Але при розробці тестів треба запобігати недооцінки формування вмінь і навичок щодо їх практичного використання в нестандартних умовах, що конче потрібні молодому фахівцю для адоптації для нових умов. Перевірка знань, умінь та навичок за допомогою тестів не повинна бути формальною, не повинна сприяти механічному заучуванню, від чого наша освіта прагне відмовитися. При підході до оцінки знань студентів необхідно враховувати специфіку предмету. Зрозуміло, що у визначенні конкретного критерію оцінки знань це треба пам'ятати. Але незалежно від специфіки є загальні вимоги до оцінки знань студентів, якими доцільно керуватись при розробці критеріїв перевірки і оцінювання знань: 1. Необхідно визначити глибину розуміння знань, їх повноту. Відомо, що глибина розуміння виражається в правильності аргументації, в розкритті найбільш суттєвого і визначального, у встановленні причинно-наслідкових зв'язків, в опорі на джерело, рекомендоване для читання. 2. Важливо вияснити самостійність думки. 3. Важливо, щоб практикуми, курсові, дипломні роботи вирішували технологічні або технічні (виробничі) задачі. The experience of other countries and scientific research data prove that assessment guides learning. Assessment should be a mandatory part of the educational process, not a formal one. The teacher is responsible for the application of assessment methods, for a fair and objective assessment of the student's academic achievements. In practice, there are different aspects of control: actually mastered educational material, the ability to apply the acquired knowledge in practice and transfer it to solving new tasks. Assessment is the process of establishing the level of academic achievements in mastering the content of the subject compared to the requirements of current programs. The system for assessing the quality of student education (credits) should be standardized and formalized. The basis for determining the success of students' educational activities is thematic assessment, which allows for a final assessment of the level of mastering content modules (credits) taking into account all forms of educational activity. Control and accounting are integral to the educational process. All methods of accounting - traditional ones, which are improved on the basis of modern technical achievements, and new ones, enriching the arsenal of accounting methods, constitute a single didactic and methodological system of accounting for knowledge and control over students' educational activities. In the context of Ukraine's entry into the European continuum, it is envisaged to reform the higher education system in accordance with the requirements of the Bologna Declaration. The Temporary Regulation on the Organization of the Educational Process in the Credit-Modular System of Specialist Training, developed by the Department of Higher Education of the Ministry of Education and Science of Ukraine, provides for a rating (point) assessment for individual assessment forms of activity: current and final testing of the level of assimilation of theoretical material during classroom lessons and independent work (thematic, modular control), assessment (points) for the performance of laboratory research; assessment (points) for practical activity during practice; assessment for INDS; assessment for coursework; assessment (points) for participation in scientific conferences, olympiads, scientific publications, etc. Testing has certain advantages over traditional means of testing knowledge (oral survey or control work), ensures objectivity and transparency in assessing students' educational activities. However, when developing tests, it is necessary to prevent underestimation of the formation of skills and abilities in terms of their practical use in non-standard conditions, which are absolutely necessary for a young specialist to adapt to new conditions. Testing knowledge, skills and abilities using tests should not be formal, should not contribute to mechanical memorization, which our education seeks to abandon. When approaching the assessment of students' knowledge, it is necessary to take into account the specifics of the subject. It is clear that this must be remembered when determining a specific criterion for assessing knowledge. But regardless of the specifics, there are general requirements for assessing students' knowledge, which it is advisable to be guided by when developing criteria for checking and assessing knowledge: 1. It is necessary to determine the depth of understanding of knowledge, its completeness. It is known that the depth of understanding is expressed in the correctness of the argument, in revealing the most essential and determining, in establishing cause-and-effect relationships, in relying on a source recommended for reading. 2. It is important to clarify the independence of thought. 3. It is important that practical courses, coursework, and diploma theses solve technological or technical (production) problems.
- ДокументОцінювання успішності студентів третього курсу факультету фізичного виховання і спорту з навчальної дисципліни “Теорія і методика викладання легкої атлетики”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Коробейнік, В. А.; Ільницький, С. В.; Лисенко, В. В.; Ковєря, В. М.В системі оцінювання успішності студентів третього курсу з навчальної дисципліни «Теорія і методика викладання легкої атлетики» зберігаються всі способи обліку, які застосовувалися на двох попередніх курсах. Оцінювання теоретичних знань відбувається за допомогою оцінки конспекту і тестування. Для об’єктивності і точності оцінки конспектування застосовуються критерії, які дозволяють визначити повноту поінформованості з певних питань теми, логіку подання змісту, цілісність уяви про основні проблеми, що розглядаються. При складанні тестів було дотримано вимог, якими керувалися і на попередніх курсах. Подібний підхід був використаний для оцінювання оволодіння технікою легкоатлетичних вправ, а також спеціально-підготовчих вправ і окремих фаз рухів. Оцінювання спортивно-технічної підготовленості проводиться за допомогою контрольних нормативів, кількісні показники яких відповідають певним балам. Методична підготовленість оволодіння професійно-педагогічними уміннями і навичками оцінюється за допомогою картки експрес-оцінювання, розробленої викладачами кафедри легкої атлетики. Її ефективність застосування підтверджена багаторічним досвідом підготовки фахівців. Застосування такого методу аналізу проведення уроку з легкої атлетики знайшла підтвердження в наукових дослідженнях. Оцінювання індивідуального навчально-дослідного завдання на третьому курсі відбувається за критеріями, якими необхідно керуватися при складанні певної документації. The system for assessing the performance of third-year students in the discipline ‘Theory and Methods of Teaching Athletics’ retains all the methods of accounting used in the previous two courses. The assessment of theoretical knowledge is carried out by means of a summary assessment and testing. To ensure the objectivity and accuracy of the assessment of the notes, criteria are used to determine the completeness of awareness of certain issues of the topic, the logic of the presentation of the content, and the integrity of the idea of the main issues under consideration. The tests were based on the same requirements as those used in previous courses. A similar approach was used to assess the mastery of athletics techniques, as well as specially prepared exercises and individual phases of movements. Assessment of sports and technical fitness is carried out with the help of control standards, quantitative indicators of which correspond to certain points. The methodological preparedness of mastering professional and pedagogical skills is assessed using an express assessment card developed by the teachers of the Department of Athletics. Its effectiveness has been confirmed by many years of experience in training specialists. The use of this method of analysing the athletics lesson has been confirmed in scientific research. The assessment of an individual educational and research task in the third year is carried out according to the criteria that must be followed when drawing up certain documentation.
- ДокументОцінювання успішності студентів четвертого курсу факультету фізичного виховання і спорту з навчальної дисципліни “Теорія і методика викладання легкої атлетики”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Коробейнік, В. А.; Ільницький, С. В.; Лисенко, В. В.; Ковєря, В. М.Згідно «Положення про організацію навчального процесу підготовки фахівців за кредитно-модульною системою» (2004 р.) після повного завершення вивчення навчальної дисципліни, що має місце в нашому випадку у сьомому семестрі, виставляється підсумкова оцінка. Ця оцінка виводиться як середнє арифметичне із проміжних оцінок за кожний курс і проведення іспиту. Питома вага кожної з цих складових дорівнює, відповідно, 60 і 40 відсотків. За час навчання на четвертому курсі відбувається тематичне оцінювання з кожного розділу роботи за допомогою різних методів і форм. Оцінювання теоретичної підготовленості відбувається за допомогою тестування (2 теми) і конспектування навчального матеріалу (З теми). Професійно-педагогічна (методична) підготовленість студента оцінюється під час проведення на практичних заняттях навчальної практики за допомогою «експрес-картки оцінювання». Теоретична складова цього виду підготовленості оцінюється під час аналізу методики проведення уроку. Оцінювання може проводитись шляхом накопичення оцінок на протязі семестру, так і у письмовій формі у спеціально відведений час. Оцінювання спортивно-технічної підготовленості студентів четвертого курсу з легкої атлетики відбувається за результатами участі в курсових змагання з багатоборства, в яке включені такі види: біг 100 м, стрибки у довжину з розбігу, метання гранати, біг 3000 м (чоловіки) і 2000 м (жінки). Оцінювання практичного суддівства змагань здійснюється на підставі довідок від головного судді змагань, участь у суддівстві яких приймав студент. Оцінювання ІНДЗ відбувається у вигляді захисту комплектів конспектів для серії уроків, або тематичного плану для певного класу, згідно нової навчальної профами з фізичної культури (автор І. Ю. Круцевич та ін.). Загальна кількість балів за тематичне оцінювання в семестрі на четвертому курсі повинно бути не менше 60 балів і тільки в цьому випадку воно включається у підрахунки для визначення середньої арифметичної, яка буде свідчити про успішність студента з теорії і методики викладання легкої атлетики на протязі всіх років навчання. According to the "Regulations on the organization of the educational process of training specialists according to the credit-modular system" (2004), after the full completion of the study of the academic discipline, which takes place in our case in the seventh semester, a final grade is given. This grade is derived as the arithmetic average of the intermediate grades for each course and the exam. The specific weight of each of these components is, respectively, 60 and 40 percent. During the fourth year of study, a thematic assessment of each section of the work is carried out using various methods and forms. Assessment of theoretical preparedness is carried out using testing (2 topics) and summarizing the educational material (3 topics). The student's professional and pedagogical (methodological) preparedness is assessed during practical training sessions using an "express assessment card". The theoretical component of this type of preparedness is assessed during the analysis of the lesson's methodology. Assessment can be carried out by accumulating grades throughout the semester, or in writing at a specially designated time. The assessment of the sports and technical preparedness of fourth-year students in track and field is based on the results of participation in course competitions in all-around, which include the following types: 100 m run, long jump from a running start, grenade throwing, 3000 m run (men) and 2000 m run (women). The assessment of practical judging of competitions is carried out on the basis of certificates from the chief judge of the competitions in which the student participated. The assessment of the INDS takes place in the form of a defense of sets of notes for a series of lessons, or a thematic plan for a certain class, according to the new educational profile in physical education (author I. Yu. Krutsevich and others). The total number of points for thematic assessment in the semester in the fourth year must be at least 60 points and only in this case it is included in the calculations for determining the arithmetic average, which will indicate the student's success in the theory and methodology of teaching athletics throughout all years of study.