Перегляд за Автор "Іваха, О. Б."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ 3D-ГРАФІКИ В РАКУРСІ STEM-ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Андрієвська, В. М.; Іваха, О. Б.Стаття присвячено висвітленню особливостей вивчення 3D-графіки. Показано, що опанування основами 3D-графіки в ракурсі STEM-освіти передбачає ґрунтовну інформатичну підготовку майбут- ніх вчителів. The article is devoted to highlighting the features of the study of 3D graphics in the perspective of STEM education. It is shown that mastering the basics of 3D graphics in the perspective of STEM edu- cation involves a thorough IT training of future teachers.
- ДокументРОЗРОБКА ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МОДУЛЮ ЗА ВИБОРОМ “ТРИВИМІРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Іваха, О. Б.У кваліфікаційній роботі розглянуто основні теоретичні аспекти тривимірного моделювання, особливості його викладання у профільній середній школі, а також функціональні можливості програмного забезпечення для створення 3D-моделей, зокрема графічного редактора Blender. Проаналізовано структуру вибіркового модулю з тривимірного моделювання, розроблено дидактичні матеріали, інструктивні картки для навчання учнів основ тривимірного моделювання. Проведено експериментальне впровадження створених матеріалів в освітній процес, здійснено аналіз його результатів та оцінено ефективність запропонованих методичних рішень. The qualification paper examines the main theoretical aspects of three-dimensional modeling, the peculiarities of its teaching in a specialized high school, as well as the functionality of software for creating 3D models, in particular, the Blender graphics editor. The structure of the selective module on three-dimensional modeling was analyzed, didactic materials, instructional cards were developed for teaching students the basics of three-dimensional modeling. The experimental introduction of the created materials into the educational process was carried out, the results were analyzed and the effectiveness of the proposed methodological solutions was evaluated.