Перегляд за Автор "Іваха, О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОМП'ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТА ЙОГО ЗВ’ЯЗОК ЗІ СТРАТЕГІЯМИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Колгатіна, Л.; Іваха, О.У тезах розглянуто актуальність та необхідність вивчення вибіркового модулю «Тривимірне моделювання». У роботі висвітлено основні завдання, на вирішення яких спрямовані редактори 3D графіки. Зазначено критерії відбору редакторів 3D графіки для використання у профільній середній школі. The theses consider the relevance and necessity of studying the elective module "Three-dimensional modeling". The work highlights the main tasks that 3D graphics editors are aimed at solving. The authors have proposed criteria for selecting 3D graphics editors for use in professional secondary schools.
- ДокументОсобливості створення 2D-ігор засобами Unity(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Іваха, О.; Гритчин, Д.; Остапенко, Л.В статті розглянуто створення ігор засобами Unity, що дозволяє користувачу розробляти логіку для ігор та програм без необхідності писати код, має візуальний графічний інтерфейс, за допомогою якого можливо проектувати остаточну логіку або швидко створювати прототипи гри. Використання плагінів обмежує можливості при створенні гри, але дозволяє забезпечити розуміння та легкий старт до створення ігор. The article discusses the creation of games using Unity, which allows the user to develop logic for games and applications without having to write code, has a visual graphical interface with which it is possible design the final logic or quickly create game prototypes. Using plugins limits the possibilities when creating a game, but allows you to provide an understanding and easy start to creating games.
- ДокументРОЗРОБКА ІНТЕРАКТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ ДО ВИБІРКОВОГО МОДУЛЮ З ТРИВИМІРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Іваха, О.; Колгатіна, Л.У тезах проаналізовано програму вибіркового модулю з тривимірного моделювання, яка визначає цілі навчання, спрямовані на розвиток навичок цифрової творчості учнів через вивчення 3D-графіки. Очікувані результати включають створення інформаційних продуктів у різних форматах, роботу з тривимірною графікою, вивчення технологій 3D-друку та розв’язування проблем за допомогою комп’ютерного 3D-моделювання. Зазначено, що інтерактивні вправи можна легко впроваджувати при вивченні тривимірного моделювання, які є важливою складовою уроку, забезпечують якісний навчальний процес, роблять уроки більш цікавими та сприяють розвитку просторової уяви, на формують навичок роботи у 3D редакторах. The theses analyze the program of the elective module on three-dimensional modeling, which defines the learning goals aimed at developing students' digital creativity skills through the study of 3D graphics. Expected outcomes include creating information products in various formats, working with 3D graphics, learning 3D printing technologies, and solving problems using 3D computer modeling. It is noted that interactive exercises can be easily implemented when studying three-dimensional modeling, which are an important component of the lesson, ensure a high-quality educational process, make lessons more interesting and contribute to the development of spatial imagination, to form skills for working in 3D editors.