Перегляд за Автор "Іванов, В. Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументУПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Цапко, А. М.; Іванов, В. Л.У публікації проаналізовано упровадження цифрових технологій у підготовці майбутніх вчителів історії. Застосування цифрових технологій у навчанні історії є важливим та перспективним напрямом, який уже знайшов відображення в наукових дослідженнях та практиці викладання в Україні та світі. Використання цифрових технологій у навчанні історії дає можливість підвищити ефективність процесу навчання, зробити його більш доступним та інтерактивним для учнів, а також допомагає майбутнім учителям історії бути готовими до викликів сьогодення та майбутнього. The publication analyses the introduction of digital technologies in the training of future history teachers. The use of digital technologies in history teaching is an important and promising area that has already been reflected in research and teaching practice in Ukraine and the world. The use of digital technologies in history teaching makes it possible to increase the effectiveness of the learning process, make it more accessible and interactive for students, and helps future history teachers to be prepared for the challenges of the present and the future.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ПЕДАГОГІЧНОГО ЦИКЛУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Іванов, В. Л.У кваліфікаційній роботі «Формування цифрової компетентності майбутніх учителів історії в процесі викладання дисциплін педагогічного циклу» теоретично обґрунтовано поняття «цифрова компетентність», розглянуто її місце в системі вимог до майбутніх учителів історії, визначені компоненти та рівні її сформованості. Обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічну модель формування цифрової компетентності майбутніх учителів історії, яка передбачає забезпечення процесу підвищення цифрової грамотності майбутніх учителів історії з урахуванням дистанційного навчання та набуття майбутніми вчителями історії досвіду використання цифрових освітніх ресурсів під час онлайн навчання. Визначено, що формування цифрової компетентності майбутніх учителів історії є важливою складовою їхньої професійної підготовки. Розроблена педагогічна модель формування цифрової компетентності майбутніх учителів історії є ефективною та дозволяє підвищити рівень сформованості цифрової компетентності майбутніх учителів історії. Впровадження розробленої моделі формування цифрової компетентності майбутніх учителів історії дозволяє суттєво підвищити рівень сформованості цифрової компетентності майбутніх учителів історії. In the qualification work "Formation of Digital Competence of Future History Teachers in the Process of Teaching Pedagogical Cycle Disciplines," the concept of "digital competence" is theoretically substantiated, its place in the system of requirements for future history teachers is considered, and the components and levels of its formation are defined. The pedagogical model for forming the digital competence of future history teachers, which includes ensuring the process of enhancing the digital literacy of future history teachers with consideration of distance learning and the acquisition of experience in using digital educational resources during online learning, is substantiated and experimentally verified. It is determined that the formation of digital competence of future history teachers is an important component of their professional training. The developed pedagogical model for forming the digital competence of future history teachers is effective and allows to increase the level of digital competence formation of future history teachers. The implementation of the developed model for forming the digital competence of future history teachers significantly enhances the level of digital competence formation of future history teachers.