Перегляд за Автор "Іваненко, М. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗРОБКА СТРАТЕГІЙ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ ЯК ОДИН З НАПРЯМКІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИМОГ НОВОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Нелін, Є. П.; Іваненко, М. С.Розробка стратегій і планів дій для розв’язування задач є однією з ключових вимог нового Стандарту базової середньої освіти (2020). В роботі досліджено, що виділення відповідних стратегій та планів дій для розв’язуванню текстових задач, сприятиме формуванню в учнів математичних компетентностей та інтелектуальних умінь, передбачених новим Стандартом. Developing strategies and action plans to address the challenges is one of the key requirements of the new (2020) Standard for Basic Secondary Education. It is investigated that the selection of appropriate strategies and action plans for solving text problems will contribute to the formation of students’ mathematical competencies and intellectual skills provided by the new Standard.
- ДокументРОЗРОБКА СТРАТЕГІЙ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ ЯК ОДИН З НАПРЯМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИМОГ НОВОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Іваненко, М. С.В роботі досліджено використання текстових задач, як засіб реалізації вимог нового стандарту базової середньої освіти. Розглянуто поняття математичного моделювання, проаналізовано основні способи розв’язування текстових задач різних типів, розроблено методику навчання учнів розробленню стратегій і планів дій для розв’язування текстових задач з використанням математичних моделей. The paper investigates the use of text tasks as a means of implementing the requirements of the new standard of basic secondary education. The concepts of mathematical modelling are considered, the main ways of solving text tasks of different types are analysed, a methodology for teaching students to develop strategies and action plans for solving text tasks using mathematical models is developed.