Перегляд за Автор "Єрмакова, Т. С."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОЗДОРОВЧЕ ОСВІТНЄ ШКІЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Єрмакова, Т. С.Оздоровча освіта та здоров’язберігаюче виховання є невід’ємними складовими процесу формування культури здоров’я школяра. Так, оздоровча освіта та здоров’язберігаюче виховання є правом кожної дитини, адже у шкільних роках закладаються основи здорового способу життя та формуються оздоровчі збереження. Школа має можливість ведення систематичної запланованої освіти великої кількості не лише дітей, а й їхніх батьків. У країнах Європейського Союзу оздоровча освіта визнана найбільш рентабельною, довгохвильовою інвестицією в здоров’я суспільства, адже вимагає менших затрат, ніж лікування, та є елементом оздоровчої політики держави. Оздоровительное образование и здоровьесберегающее воспитание являются неотъемлемыми составляющими процесса формирования культуры здоровья школьника. Так, оздоровительное образование и здоровьесберегающее воспитание является правом каждого ребенка, ведь в школьных годах закладываются основы здорового образа жизни и формируются оздоровительные сохранения. Школа имеет возможность ведения систематического запланированного образования большого количества не только детей, но и их родителей. В странах Европейского Союза оздоровительное образование признано самой рентабельной, длинноволновой инвестицией в здоровье общества, ведь требует меньших затрат, чем лечение, и является элементом оздоровительной политики государства. Health education and health-saving upbringing are integral parts of the process of forming a schoolchild's health culture. So, health education and health-saving upbringing is the right of every child, as in the school years the foundations of a healthy lifestyle are laid and health preserves are formed. The school has the possibility of conducting a systematic planned education of a large number of not only children, but also their parents. In the European Union countries, health education is recognized as the most cost-effective, long-wave investment in the health of society, because it requires less expenditure than treatment, and is an element of the state's health policy.