Перегляд за Автор "Єпіфанова-Кожевнікова, Т. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості формування ігрової діяльності дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Єпіфанова-Кожевнікова, Т. В.В статті досліджено ігрову діяльність дітей дошкільного віку, які мають порушення інтелектуального розвитку. Гра має корекційний вплив на розвиток особистості дитини та процес формування пізнавальних процесів. Систематичне та цілеспрямоване навчання ігровим діям дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями призводить до появи мотивації, спрямованої на саму гру, а відповідно через гру досягаються інші задачі корекційного освітнього процесу. The article examines the play activities of preschool children with intellectual disabilities. The game has a corrective effect on the development of the child's personality and the process of forming cognitive processes. Systematic and purposeful teaching of game activities to preschool children with intellectual disabilities leads to the emergence of motivation aimed at the game itself, and, accordingly, other tasks of the correctional educational process are achieved through the game.
- ДокументФормування ігрової діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Єпіфанова-Кожевнікова, Т. В.У кваліфікаційній роботі проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних аспектів формування ігрової діяльності дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Проведено експериментальне дослідження з виявлення рівня сформованості ігрової діяльності дітей дошкільного з особливими освітніми потребами. Розроблено методичні рекомендації щодо впровадження корекційно-розвиткової роботи з формування ігрової діяльності дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями. In the qualification work, a theoretical analysis of the psychological and pedagogical aspects of the formation of game activities of preschool children with intellectual disabilities was carried out. An experimental study was conducted to identify the level of formation of game activities of preschool children with special educational needs. Methodological recommendations for the implementation of corrective and developmental work on the formation of game activities of preschool children with intellectual disabilities have been worked out.