Перегляд за Автор "Єльцова, О. Є."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПОНЯТТЯ ПРО СИСТЕМУ PECS ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ЗІ СКЛАДНИМИ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Єльцова, О. Є.У публікації розглянуто систему PECS та її застосування у роботі з дітьми зі складними порушеннями розвитку. Система PECS надає особливим дітям широкі можливості для розвитку комунікативних навичок: дитина навчається ініціювати спілкування, виражати власні бажання й потреби, засвоювати алгоритми повсякденних дій, ділитися думками та почуттями. Картки візуальної підтримки PECS представлені у тематичних наборах, які охоплюють основні події розпорядку дня. The publication describes the PECS system and its application in working with children with complex developmental disorders. The PECS system provides special children with wide opportunities for the development of communication skills: the child learns to initiate communication, express their own desires and needs, learn algorithms for everyday actions, and share thoughts and feelings. PECS visual support cards are presented in thematic sets that cover the main events of the daily routine.
- ДокументСистема PECS як засіб розвитку комунікативних навичок дітей зі складними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Єльцова, О. Є.У кваліфікаційній роботі розкрито поняття про засоби альтернативної та додаткової комунікації. Проаналізовано особливості комунікативної сфери дітей зі складними порушеннями розвитку в онтогенезі. Теоретично обґрунтовано доцільність використання у логокорекційній роботі з означеною категорією дітей системи PECS. Сформовано конструкт діагностичних методик та виявлено актуальний рівень розвитку комунікативних навичок дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку. Експериментально перевірено програму розвитку комунікативних навичок дітей зі складними порушеннями розвитку молодшого шкільного віку із застосуванням системи PECS. The qualification work reveals the concept of alternative and augmentative communication. The peculiarities of the communicative sphere of children with complex developmental disorders in ontogeny are analysed. The expediency of using the PECS system in speech correction work with this category of children is theoretically substantiated. The construct of diagnostic methods is formed and the actual level of development of communication skills of children with complex developmental disorders of primary school age is revealed. The programme for the development of communication skills of children with complex developmental disorders of primary school age using the PECS system was experimentally tested.