Перегляд за Автор "Єлагіна, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПроблеми формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Єлагіна, О.Автором у статті було проаналізовано проблеми формування орфографічної грамотностів учнів початкової школи. Основним завданням початкової школи є ознайомити учнів із системою загальноприйнятих способів передачі звукової мови на письмі, довести необхідність практичного володіння орфографією, сформувати сталі орфографічні вміння й навички. Саме в молодшому шкільному віці в процесі навчання закладаються основи орфографічної грамотності. Автором в статье были проанализированы проблемы формирования орфографической грамотности учащихся начальной школы. Основной задачей начальной школы является ознакомить учеников с системой общепринятых способов передачи звуковой речи на письме, доказать необходимость практического владения орфографией, сформировать постоянные орфографические умения и навыки. Именно в младшем школьном возрасте в процессе обучения закладываются основы орфографической грамотности. The author of the article analyzed the problems of formation of spelling literacy of primary school students.The main task of primary school is to acquaint pupils with the system of generally accepted ways of transmitting sound speech in writing, to prove the necessity of practical mastery of orthography, to form permanent orthographic skills and abilities. It is at primary school age that the foundations of orthographic literacy are laid during the learning process.
- ДокументФОРМУВАННЯ У ПЕРШОКЛАСНИКІВ ПОЗИТИВНИХ МОТИВІВ ДО ЧИТАННЯ НА УРОКАХ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Єлагіна, О.У публікації досліджено формування у першокласників позитивних мотивів до читання на уроках роботи з дитячою книжкою. Завдання формування позитивних мотивів до читання у першокласників включає створення приємного та сприятливого середовища, де діти будуть відчувати впевненість у своїх здібностях, матимуть можливість обмінюватись враженнями та спілкуватись про прочитане. Також важливо підтримувати і посилювати їхні досягнення, заохочувати активну участь у читанні та відкривати перед ними нові літературні шедеври. The publication explores the formation of positive motives for reading in first-graders at lessons of work with children's books. The task of forming positive motives for reading in first-graders includes creating a pleasant and favourable environment where children will feel confident in their abilities, have the opportunity to share their impressions and communicate about what they have read. It is also important to support and reinforce their achievements, encourage active participation in reading and expose them to new literary masterpieces.