Перегляд за Автор "Єдіфанова, Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування алгоритмічного мислення учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Єдіфанова, Ю.В статті розглянуто формування алгоритмічного мислення, що є важливою складовою частиною педагогічного процесу. Реформування шкільної освіти вимагає від дітей початкової школи оволодіння інформаційно-цифровою компетентністю, складовою якої є формування алгоритмічного мислення, а саме: самостійно будувати алгоритми, планувати та моделювати майбутню діяльність, здатність мислити логічно (аналізувати, порівнювати, абстрагувати та узагальнювати). В статье рассмотрено формирование алгоритмического мышления, которое является важной составной частью педагогического процесса. Реформирование школьного образования требует от детей начальной школы овладением информационно-цифровой компетентностью, составляющей ее является формирование алгоритмического мышления, а именно: самостоятельно строить алгоритмы, планировать и моделировать будущую деятельность, способность мыслить логически (анализировать, сравнивать, абстрагировать и обобщать). The article deals with the formation of algorithmic thinking, which is an important part of the pedagogical process. Reforming school education requires primary school children to master information and digital competence, its component is the formation of algorithmic thinking, namely, to build algorithms independently, to plan and model future activities, the ability to think logically (analyze, compare, abstract and generalize).
- ДокументШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Єдіфанова, Ю.У публікації досліджено розвиток пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики. Виділено шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів. Зазначено, що пізнавальна активність учнів це потужне джерело внутрішніх сил дитини, що народжує енергію для подолання труднощів та стимулює бажання пізнавати нове, сприяє формуванню мотиву досягнення успіху у навчанні. The publication examines the development of cognitive activity of junior high school students in mathematics lessons. Ways to activate students' cognitive activity are highlighted. It is noted that the cognitive activity of students is a powerful source of the child's inner strength, which generates energy to overcome difficulties and stimulates the desire to learn new things, contributes to the formation of the motivation to achieve success in education.