Кваліфікаційні бакалаврські роботи
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні бакалаврські роботи за Автор "Лейба, А. Р."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з соціального виховання молодших підлітків засобами інтелектуальних ігор у закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Лейба, А. Р.Кваліфікаційна робота присвячена проблемі розробки програми соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання молодших підлітків засобами інтелектуальних ігор у закладах загальної середньої освіти. Мета дослідження – розробити й експериментально перевірити програму соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання молодших підлітків засобами інтелектуальних ігор у закладах загальної середньої освіти. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що теоретично обґрунтовано програму соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання молодших підлітків засобами інтелектуальних ігор; уточнено сутність понять «соціально-педагогічна діяльність з соціального виховання молодших підлітків», «інтелектуальна гра»; охарактеризовано особливості впливу інтелектуальних ігор на соціальний розвиток молодших підлітків; подальшого розвитку набув інструментарій соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання молодших підлітків у закладах загальної середньої освіти. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що розроблена й апробована програма соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання молодших підлітків засобами інтелектуальних ігор може бути використана у навчально-виховному процесі у закладах загальної середньої освіти, позашкільних закладах з метою підвищення рівня соціальної компетентності підлітків. У першому розділі кваліфікаційної роботи представлено аналіз понять «соціальне виховання», «соціально-педагогічна діяльність з соціального виховання молодших підлітків». Здійснено аналіз досвіду соціального виховання молодших підлітків у закладах загальної середньої освіти, особливості використання інтелектуальних ігор у роботі з підлітками. У другому розділі окреслено зміст проведеного експериментального дослідження. На підготовчому етапі експерименту було проведено діагностування рівня сформованості соціального виховання підлітків ЕГ та КГ Харківського педагогічного ліцею № 4, за уточненими в дослідженні критеріями й показниками, яке виявило переважання низького та середнього рівнів сформованості соціальних та комунікативних навичок у підлітків. Формувальний етап експерименту був спрямований на реалізацію програми соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання молодших підлітків засобами інтелектуальних ігор у ЗЗСО. Результати підсумкового етапу експерименту виявили позитивні зміни в експериментальній групі, які свідчать про успішність соціального виховання молодших підлітків з використанням інтелектуальних ігор. Результати експериментальної діяльності підтвердили висунуту гіпотезу. Було зроблено висновок про доцільність упровадження розробленої програми соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання молодших підлітків засобами інтелектуальних ігор у ЗЗСО. The research is devoted to the topical issue of developing a programme of social and pedagogical activities for the social education of younger adolescents through intellectual games in general secondary education institutions. The purpose of the study: theoretically substantiate and experimentally test the programme of social and pedagogical activities for the social education of younger adolescents through intellectual games in general secondary education institutions. The scientific novelty of the results obtained is that the programme of socio-pedagogical activities for the social education of younger adolescents by means of intellectual games is theoretically substantiated; the essence of the concepts of "socio-pedagogical activities for the social education of younger adolescents", "intellectual game" is clarified; the peculiarities of the influence of intellectual games on the social development of younger adolescents are characterized; the tools of social and pedagogical activities for social education of younger adolescents in general secondary education institutions are further developed.