Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 1366
  • Документ
    ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КНР
    (Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Ян, Ян
    Стаття присвячена аналізу педагогічних умов, що впливають на ефективну реалізацію педагогічного супроводу студентів закладів вищої освіти у Китайській Народній Республіці (КНР). Розглядається роль педагогічного супроводу у забезпеченні якісної освіти та розвитку студентів. Проаналізовано теоретичні аспекти педагогічного супроводу, враховуючи внутрішні особливості китайської педагогічного культури та розглядаючи чинники, які сприяють або перешкоджають успішній реалізації педагогічного супроводу в КНР. The article is devoted to the analysis of pedagogical conditions that affect the effective implementation of pedagogical support for students of higher education institutions in the People's Republic of China (PRC). The role of pedagogical support in ensuring quality education and development of students. The theoretical aspects of pedagogical support are analyzed, taking into account the internal features of Chinese pedagogical culture and considering the factors that facilitate or impede the successful implementation of pedagogical support in the PRC.
  • Документ
    ФОРТЕПІАННА ОСВІТА ДОРОСЛИХ В КНР: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
    (Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Чжан, Цзе
    У статті проаналізовано стан розвитку фортепіанної освіти дорослих в КНР наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Виділено основні фактори, що сприяли появі закладів і установ, що задовольняли інтерес і бажання дорослих вчитися грі на фортепіано. У статті проаналізовано основні форми фортепіанної освіти дорослих й схарактеризовано їх особливості. The article analyses the state of development of adult piano education in China in the late twentieth and early twenty-first centuries. The main factors that contributed to the emergence of institutions and establishments that satisfied the interest and desire of adults to learn to play the piano are highlighted. The article analyses the main forms of adult piano education and characterises their features.
  • Документ
    ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ У КИТАЇ
    (Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Чжан, Хао
    У КНР існує проблема наявності низькоякісних, нестабільних колективів вихователів дошкільних установ. Державна політика в КНР сприяє вирішенню цих проблем і працює над удосконаленням системи підготовки і підвищення кваліфікації вихователів дошкільних закладів освіти через: поліпшення механізму нагляду за етикою вчителів, підготовка вихователів у суміжних дисциплінах, оволодіння основами менеджменту і управління, оптимізація системи освітніх програм підвищення кваліфікації вихователів дитячих садків, створення єдиної мережі підвищення кваліфікації. In China, there is a problem of low-quality, unstable teams of preschool educators. State policy in the People's Republic of China contributes to the solution of these problems and works on improving the system of training and upgrading the qualifications of preschool teachers through: improving the mechanism for supervising teachers' ethics, training educators in related disciplines, mastering the basics of management and administration, optimizing the system of educational programs for improving the qualifications of children's educators kindergartens, creation of a single network of professional development.
  • Документ
    ПОЛІТИЧНА ОСВІТА ДОРОСЛИХ У НІМЕЧЧИНІ
    (Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Хрик, М. В.
    У статті визначено ключові особливості політичної освіти дорослих у Німеччині, а саме: доступність і широка доступність програм, позапартійний і нейтральний підхід, навчання впродовж життя та громадська участь, зосередження на демократичних цінностях і громадянстві, міждисциплінарний підхід, залучення та інтерактивні методи навчання, співпраця з громадянським суспільством та установами. The article identifies key features of adult political education in Germany, namely: accessibility and wide availability of programs, non-party and neutral approach, lifelong learning and civic participation, focus on democratic values and citizenship, interdisciplinary approach, engaging and interactive learning methods, cooperation with civil society and institutions.
  • Документ
    ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У США
    (Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Фазан, В. В.; Штефан, Л. А.; Кузнецова, О. Ю.
    У статті проаналізовано теорію та практику організації освіти дорослого населення США. Установлено, що в працях американських науковців на сьогодні не існує єдиних підходи до визначення поняття «освіта дорослих». Основними осередками, які активно займаються питаннями освіти дорослого населення Америки, виступають університети. The article analyzes the theory and practice of organizing adult education in the United States. It is established that in the works of American scholars, there are no sole approaches to the definition of «adult education» today. Universities are the main centers that are actively involved in the education of the adult population in America.