Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 1238
  • Документ
    ЦИФРОВІ ЗАСТОСУНКИ PADLET ТА CANVA В ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ЗВПО ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Судаков, О.; Собченко, Т.
    У статті акцентовано увагу на необхідності оволодіння цифровими навичками учасниками освітнього процесу в умовах цифрових трансформаційних змін. Схарактеризовано можливості цифрових застосунків Padlet та Canva в організації групової роботи та досвід їхнього використання під час вивчення педагогічних дисциплін в Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди. The article focuses on the need for participants in the educational process to master digital skills in the context of digital transformational changes. The possibilities of digital applications Padlet and Canva in organizing group work and the experience of their use in teaching pedagogical disciplines at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University are characterized.
  • Документ
    ЦИФРОВІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Єсікова, І.
    Дана стаття присвячується проблематиці цифровізації інклюзивної освіти, яка є особливо актуальною в умовах війни в Україні. Визначено та проаналізовано нормативні документи, які регулюють цифровізацію інклюзивної освіти в Україні. This article is devoted to the issue of digitalization of inclusive education, which is especially relevant in the conditions of war in Ukraine. The normative documents regulating the digitization of inclusive education in Ukraine have been identified and analyzed.
  • Документ
    НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ДОРОСЛИХ: ВИКЛИКИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Шматько, К.
    Мета статті полягає у вивченні та обговоренні актуальних тенденцій, інноваційних підходів та викликів, пов’язаних з неформальною освітою дорослих в сучасному світі, зокрема в аспекті розвитку освітніх програм, підвищення якості навчання та сприяння професійному зростанню учасників освітнього процесу. The aim of the article is to study and discuss the current trends, innovative approaches, and challenges related to adult informal education in the modern world, particularly in terms of the development of educational programs, improvement of teaching quality, and promotion of professional growth among participants in the educational process.
  • Документ
    ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Чжоу, Пен
    У публікації автором зазначено місце професійної мобільності вчителів; розкрито сутність та прояви професійної мобільності, визначено її характерні аспекти. In the article, the author indicates the place of teachers’ professional mobility, reveals the essence and manifestations of professional mobility and identifies its characteristic features.
  • Документ
    ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Чен, Лун
    У статті визначено суть поняття «фізкультурно-оздоровча діяльність»; визначено її провідні форми організації в освітньому просторі закладу вищої освіти; схарактеризовано оздоровчий і освітньо-виховний потенціал фізкультурно-оздоровчої діяльності для здобувачів вищої освіти. The article author defines the essence of the concept "physical culture and health activity". Its leading organizational forms in the educational space of a higher education institution are determined. The health and educational potential of physical culture and health activities for university students is characterized.