Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 1434
  • Документ
    КРИТИЧНА МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Твердохліб, Г.
    У публікації проаналізовано медіаграмотність. Медіаграмотність визначають як здатність сприймати, аналізувати, оцінювати та створювати медіа в різних форматах. Критична медіаграмотність передбачає вміння розуміти, аналізувати та створювати медіапродукти: фільми, телепередачі, газетні статті, сайти та блоги, пісні та музичні кліпи, соціальні мережі тощо. Враховуючи популярність медіаосвіти, вчителі повинні бути готові інтегрувати медіаграмотність в освітній процес, щоб допомогти учням стати поінформованими та відповідальними споживачами медіа, навчити їх знаходити оптимальні рішення та орієнтуватися у складному цифровому просторі. The publication analyzes media literacy. Media literacy is defined as the ability to perceive, analyze, evaluate and create media in various formats. Critical media literacy involves the ability to understand, analyze, and create media products: movies, TV shows, newspaper articles, websites and blogs, songs and music videos, social networks, etc. Given the popularity of media education, teachers must be ready to integrate media literacy into the educational process to help students become informed and responsible media consumers, teach them to find optimal solutions and navigate the complex digital space.
  • Документ
    РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Селіванов, Є.
    У статті досліджено педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів фізичної культури до використання здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності, що є важливою умовою збереження та зміцнення здоров'я населення. Реалізація педагогічних умов сприятиме підготовці висококваліфікованих фахівців, які зможуть ефективно використовувати здоров'язбережувальні технології в своїй роботі. The article examines the pedagogical conditions for the formation of the readiness of future teachers of physical culture to use health-preserving technologies in their professional activities, which is an important condition for preserving and strengthening the health of the population. The implementation of pedagogical conditions will contribute to the training of highly qualified specialists who will be able to effectively use health-saving technologies in their work.
  • Документ
    ВИМОГИ ДО ВЧИТЕЛІВ ПРИВАТНИХ ШКІЛ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Орлова, А.; Штефан, Л.
    У статті розглянуто приватні школи Америки. Вивчення та узагальнення науково-педагогічних джерел свідчить про те, що вимоги до вчителя у різних школах Сполучених Штатів Америки взагалі та різних штатах зокрема можуть суттєво відрізнятися. Наведено основні вимоги до вчителів приватних шкіл у США: гарне знання предмета, наявність наукового ступеня, великий досвід практичної діяльності, вміння використовувати теоретичні знання на практиці та деякі інші. The article examines private schools in America. The study and generalization of scientific and pedagogical sources shows that the requirements for a teacher in different schools of the United States of America in general and different states in particular can differ significantly. The main requirements for teachers of private schools in the USA are given: good knowledge of the subject, having a scientific degree, extensive experience in practical activities, the ability to use theoretical knowledge in practice, and some others.
  • Документ
    СУЧАСНІ ЗАСАДИ РЕЛІГІЙНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Міщук, М.
    У статті розглянуто релігійне виховання дітей. Виокремлено основні засади сучасного релігійного виховання дітей. Зауважено, що сучасне релігійне виховання дітей – це складний і багатогранний процес, який потребує від батьків мудрості, терпіння та любові. Важливо пам’ятати, що релігія – це не лише система вірувань, а й спосіб життя. Тому релігійне виховання дітей має включати не лише вивчення релігійних догмів та принципів, а й навчання їх застосовувати ці принципи в повсякденному житті. The article deals with the religious upbringing of children. The main principles of modern religious upbringing of children are highlighted. It was noted that modern religious upbringing of children is a complex and multifaceted process that requires wisdom, patience and love from parents. It is important to remember that religion is not only a belief system, but also a way of life. Therefore, the religious upbringing of children should include not only the study of religious dogmas and principles, but also teaching them to apply these principles in everyday life.
  • Документ
    СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКИХ ТОВАРИСТВ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Марущак, Є.
    У статті розглянуто просвітницьку діяльність, що спрямована на розв’язання суспільних потреб, забезпечення інтересів людей і їхніх суспільних потреб. Просвітницька діяльність ґрунтується на принципах гуманізму (створення сприятливих умов для формування здібностей та якостей особистості), демократизму (відсутність строгої регламентації у просвітницькій роботі), індивідуалізації та диференціації (урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів в організації просвітницької діяльності і загального рівня освітньої підготовки людей). Просвітницька діяльність спрямована на поширення знань (політичних, економічних, наукових, педагогічних, культурних тощо) серед населення, зокрема на благодійних засадах, формування світогляду людей, задоволення їхніх пізнавальних інтересів, культурних та освітніх потреб. The article deals with educational activities aimed at solving social needs, ensuring the interests of people and their social needs. Educational activity is based on the principles of humanism (creating favorable conditions for the formation of abilities and qualities of the individual), democracy (absence of strict regulation in educational work), individualization and differentiation (taking into account the age and individual characteristics of students in the organization of educational activities and the general level of educational training of people). Educational activities are aimed at spreading knowledge (political, economic, scientific, pedagogical, cultural, etc.) among the population, in particular on a charitable basis, shaping people's worldview, satisfying their cognitive interests, cultural and educational needs.