Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 1157
  • Документ
    ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (МОДУЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА)
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Боярська-Хоменко, А. В.; Собченко, Т. М.
    Методичні рекомендації містять мету, завдання, зміст педагогічної практики (модуль психолого-педагогічна підготовка), вимоги до оформлення звітної документації, зразки виконання завдань, різні методичні матеріали, що стануть у нагоді здобувачам закладів вищої педагогічної освіти під час проходження ними практик. Методичні рекомендації призначені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, керівників з психолого-педагогічних дисциплін викладачів. Methodological recommendations contain the purpose, task, content of pedagogical practice (psychological-pedagogical training module), requirements for the preparation of reporting documentation, examples of task performance, various methodological materials that will be useful to applicants of higher pedagogical education institutions during their internships. Methodical recommendations are intended for applicants of the second (master's) level of higher education, managers of psychological and pedagogical disciplines of teachers.
  • Документ
    ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В МУЗИЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Чжан, Ітін
    У тезах висвітлено цифрові технології в музичній освіті дітей дошкільного віку. Цифровізація дошкільної музичної освіти є інтегрованим та багатоплановим процесом, у якому залучені всі суб’єкти дошкільної освіти. Використання засобів цифрових технологій у музичній дошкільній освіті є однією із важливих умов виконання Базового компоненту дошкільної освіти, в якому формування цифрових компетентностей є одним із базових. Зауважено, що цифрові технології виступають важливим фактором удосконалення художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку. Digital technologies in music education of preschool children are highlighted in theses. Digitization of preschool music education is an integrated and multifaceted process in which all subjects of preschool education are involved. The use of digital technologies in music preschool education is one of the important conditions for the implementation of the Basic component preschool education, in which the formation of digital competences is one of the basic. It was noted that digital technologies are an important factor of improvement artistic and aesthetic development of preschool children.
  • Документ
    Застосування ІКТ в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти при вивченні хімії
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Єсікова, І. В.
    Метою навчально-методичного посібника є забезпечення викладачів методичною підтримкою в застосуванні інформаційно-комунікаційними технологіями у навчанні дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної освіти. Теоретичні розробки доповнено прикладами застосування ІКТ на уроках хімії. The purpose of the educational and methodological manual is to provide teachers with methodical support in the application of information and communication technologies in the education of children with special educational needs in general education institutions. Theoretical developments are supplemented with examples of the use of ICT in chemistry lessons.
  • Документ
    ІНШОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ПОШИРЕННЯ МИРОТВОРЧОГО СВІТОГЛЯДУ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-07-14) Зенякін, О. С.
    Об’єктом цієї роботи є іншомовна комунікативна компетентність, а предметом застосування іншомовної комунікативної компетентності як засобу поширення ідей миротворчості. Актуальність дослідження підтверджується значною суспільною значущістю питання миротворчості, що поширюється та пропагуються інститутами міжнародної співпраці, такими як Організація Об’єднаних Націй, Асоціації миротворців тощо. Визначено, що іншомовна комунікативна компетентність є засобом поширення ідей миротворчості, адже вона створює ґрунт для міжкультурного діалогу, адже взаєморозуміння є першим кроком в нівелюванні конфліктогену непорозуміння. Миротворча функція ІКК об’єктивується також і через факт рефреймінгу (розширення авдиторії реципієнтів) початкової іде ї миру різними мовами для різних цільових авдиторій, що підтверджується мультилінгвальною практикою ООН. З другого боку, у розрізі компетентнісної освіти ІКК може відігравати додаткову роль миротворчості в межах «класної кімнати» за умови синергії навчання миротворчим практикам через комунікацію іноземною мовою. The object of this work is foreign language communicative competence, and the subject is the application of foreign language communicative competence as a means of disseminating peacekeeping ideas. The relevance of the study is confirmed by the significant social significance of the issue of peacekeeping, which is disseminated and promoted by institutions of international cooperation, such as the United Nations, Peacekeepers' Associations, etc. It is determined that foreign language communicative competence is a means of spreading the ideas of peacemaking, as it creates the basis for intercultural dialogue, since mutual understanding is the first step in levelling the conflictogenic misunderstanding. The peacemaking function of the CIC is also objectified through the fact of reframing (expanding the audience of recipients) the initial idea of peace in different languages for different target audiences, which is confirmed by the UN's multilingual practice. On the other hand, in the context of competency-based education, ICC can play an additional role of peacemaking within the "classroom", provided that there is a synergy of teaching peacemaking practices through communication in a foreign language.
  • Документ
    ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВИКЛИКИ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023)
    Дайджест містить стендові доповіді «Meetup 011» онлайн зі здобувачами другого (магістерського) і третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти, гарантами, представниками груп забезпечення ОПП і ОНП галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, що відбувся 28 листопада 2023 року у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди в межах навчання через дослідження. Матеріали дайджесту будуть цікавими для широкого кола читачів, зацікавлених актуальними питаннями розвитку освіти і педагогіки. The digest contains poster presentations of "Meetup 011" online with applicants for the second (master's) and third (educational and scientific) levels of higher education, guarantors, representatives of the EPP and EPD support groups in the field of knowledge 01 Education/Pedagogy, speciality 011 Educational, Pedagogical Sciences, which took place on 28 November 2023 at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University as part of the research-based learning. The materials of the digest will be of interest to a wide range of readers interested in topical issues of education and pedagogy.