Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6196
Title: Взаємодія шкільного та позашкільного освітнього середовища в інклюзивному навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями
Other Titles: Взаимодействие школьного и внешкольного образовательной среды в инклюзивном обучении детей с интеллектуальными нарушениями
Interaction of school and out-of-school educational environment in inclusive education of children with intellectual disabilities
Authors: Коваленко, В. Є.
Коваленко, В. Е.
Kovalenko, V.
Keywords: школи
позашкільне освітнє середовище
інклюзивне навчання дітей
інтелектуальні порушення
школы
внешкольная образовательная среда
инклюзивное обучение детей
интеллектуальные нарушения
schools
out-of-school educational environment
inclusive education of children
intellectual disabilities
Issue Date: 27-Sep-2019
Publisher: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Коваленко В. Є. Взаємодія шкільного та позашкільного освітнього середовища в інклюзивному навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями / В. Є Коваленко // Педагогіка здоров’я : зб. наук. пр. ІХ Всеукр. наук.-практ. конф., Чернігів, 27–28 верес. 2019 р. / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. – Чернігів, 2019. – С. 290–292.
Abstract: Автором було розкрито взаємодію шкільного та позашкільного освітнього середовища в інклюзивному навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями. Заклад загальної середньої освіти та позашкільний навчальний заклад утворюють інклюзивний освітній простір для навчання, корекційного виховання та розвитку для дітей з інтелектуальними порушеннями, адже тільки цілеспрямований вплив на розвиток дитини сприяє набуттю нею практичного і життєвого досвіду, а отже – успішній соціалізації в суспільстві. Автором было раскрыто взаимодействие школьной и внешкольной образовательной среды в инклюзивном обучении детей с интеллектуальными нарушениями. Заведение общего среднего образования и внешкольное учебное заведение образуют инклюзивное образовательное пространство для обучения, коррекционного воспитания и развития для детей с интеллектуальными нарушениями, ведь только целенаправленное воздействие на развитие ребенка способствует приобретению им практического и жизненного опыта, а следовательно – успешной социализации в обществе. The author revealed the interaction between school and out-of-school educational environment in inclusive education of children with intellectual disabilities. The general secondary education institution and extracurricular educational institution form an inclusive educational space for training, remedial education and development for children with intellectual disabilities, because only a targeted impact on the child's development contributes to the acquisition of practical and life experience and, therefore, to successful socialisation in society.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6196
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваленко В. Є. .pdf737.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.