Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5876
Title: Індивідуалізація навчання учнів класичній хореографії у середніх спеціальних навчальних закладах України: історико-педагогічний аспект
Other Titles: Индивидуализация обучения учащихся классической хореографии в средних специальных учебных заведениях Украины: историко-педагогический аспект
Individualization of teaching students classical choreography in secondary special educational institutions of Ukraine: historical and pedagogical aspect
Authors: Пісоцька, М. Е.
Кадашевич, К. О.
Писоцкая, М. Э.
Pisotskaya, M.
Kadashevich, K.
Keywords: індивідуалізація навчання
індивідуальний підхід
друга половина ХХ століття – початок ХХІ століття
навчання хореографії
середні спеціальні навчальні заклади
индивидуализация обучения
индивидуальный подход
вторая половина ХХ века – начало XXI века
обучение хореографии
средние специальные учебные заведения
individualization of training
individual approach
second half of the XX century – the beginning of the XXI century
teaching choreography
secondary special educational institutions, secondary special educational institutions
Issue Date: 31-Mar-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра
Citation: Пісоцька М. Е. Індивідуалізація навчання учнів класичній хореографії у середніх спеціальних навчальних закладах України: історико-педагогічний аспект / М. Е. Пісоцька, К. О. Кадашевич // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 48–51.
Abstract: У статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми індивідуалізації навчання класичній хореографії у середніх спеціальних навчальних закладах України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Розглянуто сутність поняття індивідуалізації навчання в контексті дослідження. Визначено мету і відповідні завдання, об’єкт і предмет дослідження. Окреслено його територіальні та хронологічні межі. В статье обоснована актуальность исследования проблемы индивидуализации обучения классической хореографии в средних специальных учебных заведениях Украины второй половины ХХ – начала XXI века. Рассмотрена сущность понятия индивидуализации обучения в контексте исследования. Определены цели и соответствующие задачи, объект и предмет исследования. The article substantiates its relevance on the problem of individualization of teaching classical choreography in secondary special educational establishments of Ukraine of the second half of the XX - the beginning of the XXI century. The concept of individualization in the context of research is considered. The purpose and corresponding tasks, object and subject of research are defined. Territorial and chronological boundaries of the study are outlined.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5876
ISBN: 978-617-7886-20-3
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пісоцька М. Е., Кадашевич К. О. .pdf772.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.