Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5871
Title: Історичне місце жінки у шкільних підручниках з фізики
Other Titles: Историческое место женщины в школьных учебниках физики
Historical mice of a woman at school children from physics
Authors: Вороніна, М. С.
Козир, Ю. Г.
Воронина, М. С.
Козырь, Ю. Г.
Voronina, M.
Kozyr, Yu.
Keywords: гендерний аспект
фізика
фізикиня
шкільні підручники
гендерный аспект
физика
физикиня
школьные учебники
gender aspect
physics
physicist
school textbooks
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Вороніна М. С. Історичне місце жінки у шкільних підручниках з фізики / М. С. Вороніна, Ю. Г. Козир // Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільних дисциплін : матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.]. – Харків, 2020. – Вип. 12. – С. 136–138.
Abstract: Профорієнтація достатньо серйозно починається зі шкільних років і однією з її форм є шкільний підручник, де ще з І ступені в закладі освіти починають знайомити за допомогою малюнків із професіями. На сьогодні, більшість наочного матеріалу більш-менш уже гендерно збалансовано, тому є сенс проаналізувати зміст підручників із фізики, причому спрямувати дослідницькі лінзи на таку міждисциплінарну деталь як історичні постаті в даній науці. Профориентация достаточно серьезно начинается со школьных лет и одной из ее форм является школьный учебник, где еще с I степени в учебном заведении начинают знакомить с помощью рисунков с профессиями. На сегодня, большинство наглядного материала более или менее уже гендерно сбалансировано, поэтому есть смысл проанализировать содержание учебников по физике, причем направить исследовательские линзы на такую ​​междисциплинарную деталь как исторические фигуры в данной науке.Career guidance begins quite seriously in the school years and one of its forms is a school textbook, where from the first degree in the educational institution begin to get acquainted with the drawings with professions. Today, most visual material is more or less gender-balanced, so it makes sense to analyze the content of physics textbooks, and to direct research lenses to such an interdisciplinary detail as historical figures in this science.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5871
Appears in Collections:Кафедра всесвітньої історії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вороніна М. С. ІСТОРИЧНЕ МІСЦЕ ЖІНКИ У ШКІЛЬНИХ.pdf722.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.