Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5662
Title: Шляхи інтеграції змісту початкової освіти
Other Titles: Пути интеграции содержания начального образования
Ways to integrate the content of primary education
Authors: Онопрієнко, А.
Onoprienko, А.
Keywords: інтеграція
початкова освіта
Нова українська школа
студентські роботи
интеграция
начальное образование
Новая украинская школа
студенческие работы
integration
primary education
New ukrainian school
student work
Issue Date: 12-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Онопрієнко А. Шляхи інтеграції змісту початкової освіти / А. Онопрієнко // Студентські ініціативи: теорія і практика початкової освіти : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. студ. ф-ту почат. навчання, Харків, 12 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. В. В. Ушмарової]. – Харків, 2021. – С. 46.
Abstract: Автором було проаналізовано шляхи інтеграції змісту початкової освіти. В системі початкової освіти інтеграція розглядається і як створення у учнів цілісної картини світу, і як знаходження загальної основи зближення предметних знань, і як результат розвитку учнів. Інтеграція змісту в навчанні – це процес встановлення зв’язків між структурними компонентами змісту в конкретній системі навчання. Автором было проанализировано пути интеграции содержания начального образования. В системе начального образования интеграция рассматривается и как создание в учеников целостной картины мира, и как нахождение общей основы сближения предметных знаний, и как результат развития учащихся. Интеграция содержания в обучении – это процесс установления связей между структурными компонентами содержания в конкретной системе обучения. The author analyzed the ways of integrating the content of primary education. n primary education, integration is seen as both creating a holistic picture of the world in The elementary education system sees integration as the creation of a holistic picture of the world for pupils and as the finding of a common basis for the convergence of subject knowledge and as a result of the development of pupils. Integration of content in teaching is is the process of establishing links between the structural components of content in a A specific learning system.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5662
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Онопрієнко А. .pdf347.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.