Кафедра початкової і професійної освіти

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 670
  • Документ
    Історичний розвиток полікультурної освіти в США
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Сухар, А.
    У статті проаналізовано розвиток полікультурної освіти в США, який можна умовно поділити на наступні періоди: зміна етнокультурного складу країни; активізація соціально-політичних рухів за права і свободу людини в країні; перегляд ціннісного та змістовного компонентів американської освіти. Зазначено, що полікультурна освіта виникла у ХХ столітті й сформувалася у нову галузь науково-педагогічного знання і освітньої практики США. The article analyzes the development of multicultural education in the USA, which can be conventionally divided into the following periods: the change in the ethno-cultural composition of the country; activation of socio-political movements for human rights and freedom in the country; review of the value and content components of American education. It is noted that multicultural education arose in the 20th century and was formed into a new field of scientific and pedagogical knowledge and educational practice in the USA.
  • Документ
    Логопедична робота в інклюзивному навчанні
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Солопенко, Є.
    У статті досліджено логопедичну роботу в інклюзивному навчанні. Організація корекційно спрямованого навчання в інклюзивному класі передбачає підготовку та створення умов, необхідних для роботи учнів над засвоєнням програмного матеріалу, подолання навчальних проблем. Обов’язковими для вчителя-логопеда є повага до дитячої особистості; розуміння своєї ролі наставника і організатора, що забезпечує процес навчання дітей-логопатів тощо. Кожен вид мовленнєвих порушень потребує індивідуальних умов організації логопедичної роботи з дітьми для реалізації корекційно-розвивальних цілей у навчальному процесі. The article examines speech therapy work in inclusive education. The organization of remedial education in an inclusive classroom involves preparation and creation of conditions necessary for students to work on mastering program material and overcoming educational problems. Obligatory for a speech therapist teacher is respect for children's personality; understanding of one's role as a mentor and organizer, which ensures the process of learning speech-pathetic children, etc. Each type of speech disorder requires individual conditions for the organization of speech therapy work with children for the implementation of corrective and developmental goals in the educational process.
  • Документ
    Система початкової освіти в Німеччині
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Солодовник, А.
    У статті досліджено систему початкової освіти в Німеччині. Німеччина одна із країн яка створила одну з кращих освітніх систем у світі. Навчання безкоштовне і обов’язкове для всіх громадян країни, особливо молодших школярів. У центрі уваги вчителя на уроці є організація навчальної діяльності учнів залежно від її змісту і підготовки дітей. Майже всі теми, з якими діти стикаються під час навчання, додатково реалізуються в позаурочній діяльності. Саме таке поєднання є однією з умов формування інтегрованого освітнього середовища в початковій школі Німеччини. The article examines the system of primary education in Germany. Germany is one of the countries that created one of the best educational systems in the world. Education is free and compulsory for all citizens of the country, especially younger schoolchildren. The focus of the teacher's attention in the lesson is the organization of students' educational activities depending on its content and children's preparation. Almost all topics that children encounter during education are additionally implemented in extracurricular activities. This combination is one of the conditions for the formation of an integrated educational environment in German primary schools.
  • Документ
    Національно-патріотичне виховання в умовах дистанційного навчання
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Савченко, А.
    У статті досліджено національно-патріотичне виховання, яке починається з раннього віку і розвивається протягом подальшого життя. Це не тільки виховання любові до рідного дому, сім'ї, з якої зароджується любов до рідної країни, а виховання шанобливого ставлення до людини-трударя, рідної землі, захисників Вітчизни, державної символіки, традиції народу, уникнення навіювання навколишнім середовищем ворожого ставлення до своєї держави. Процес національно-патріотичного виховання молодших школярів, який сьогодні реалізується в умовах дистанційного навчання, має на меті формування в дітей знань і уявлень про українське суспільство, рідний край, виховання позитивного особистісного ставлення до цінностей і символів Української держави, шанобливого ставлення до української мови, історії тощо. The article examines national-patriotic education, which begins at an early age and develops throughout later life. This is not only the education of love for the native home, the family, from which love for the native country is born, but the education of a respectful attitude towards the working man, the native land, the defenders of the Motherland, state symbols, the traditions of the people, avoiding the suggestion by the environment of a hostile attitude towards one's state The process of national-patriotic education of younger schoolchildren, which today is implemented in the conditions of distance learning, aims to form children's knowledge and ideas about Ukrainian society, their native land, education a positive personal attitude to the values and symbols of the Ukrainian state, a respectful attitude to the Ukrainian language, history, etc.
  • Документ
    Компетентністний підхід у Новій українській школі
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Попова, Д.
    У статті проаналізовано компетентністний підхід у Новій українській школі. Головною метою компетентнісної освіти є підготовка кваліфікованого, конкурентноспроможного і компетентного фахівця, який вільно орієнтується у своїй професії та готовий до постійного професійного зростання, соціальної та професійної мобільності. Формування ключових компетентностей молодших школярів реалізується в освітніх галузях і навчальних предметах. Зазначено, що реалізація компетентнісного підходу в Новій українській школі дозволяє вчителю не тільки виховати успішного учня, а й сформувати творчо активного громадянина, який у майбутньому зможе не просто «пристосуватися» до суспільства, а стати його невід’ємною частиною. The article analyzes the competence approach in the New Ukrainian School. The main goal of competence education is the training of a qualified, competitive and competent specialist who freely navigates his profession and is ready for constant professional growth, social and professional mobility. The formation of key competencies of junior high school students is implemented in educational fields and subjects. It is noted that the implementation of the competence approach in the New Ukrainian School allows the teacher not only to educate a successful student, but also to form a creatively active citizen who in the future will be able not only to "adapt" to society, but to become an integral part of it.