Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 272
  • Документ
    Організація диференційованого навчання на уроках математики
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Ярмончик, В.
    У тезах досліджено диференційоване навчання на уроках математики. Наведено типи, основні ступені і прийоми диференціації. Зазначено, що впровадження диференційованого навчання на уроках математики сприяє підвищенню рівня навченості, зростанню мотивації учнів до вивчення математики, оскільки вони отримують індивідуальну підтримку та визнання своїх досягнень. Differentiated learning in mathematics lessons is investigated in theses. The types, main stages and methods of differentiation are given. It is noted that the implementation of differentiated learning in mathematics lessons contributes to the improvement of the level of learning, the growth of students' motivation to study mathematics, as they receive individual support and recognition of their achievements.
  • Документ
    Г. С. Сковорода про виховання любові до природи у молодших школярів
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Юркевич, О.
    У тезах проаналізовано погляди Г. С. Сковороди про виховання любові до природи у молодших школярів. Ідея спорідненості виховання людини з природою пронизує твори Г. С. Сковороди. Він робить висновок про те, що коли виховувати дітей відповідно до їх природних можливостей, то цим визначається подальша доля людини. Зазначено, що творче використання спадщини видатного поета, філософа, педагога про роль природи у вихованні учнів початкової школи буде сприяти формуванню у них світогляду і поглядів на цілісність природи. The theses analyze the views of H. S. Skovoroda on the education of love for nature in younger schoolchildren. The idea of kinship between human education and nature permeates the works of H. S. Skovoroda. He concludes that when children are brought up in accordance with their natural abilities, then the future destiny of a person is determined by this. It is noted that the creative use of the heritage of an outstanding poet, philosopher, and teacher about the role of nature in the education of elementary school students will contribute to the formation of their worldview and views on the integrity of nature.
  • Документ
    Розвиток математичних здібностей у молодших школярів
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Ходанкова, Є.
    У тезах досліджено розвиток математичних здібностей у молодших школярів. Математичні здібності виявляються у здатності до певного виду діяльності, у спроможності успішно, вдало, результативно діяти у певній галузі, забезпечують успіх у діяльності й легкість оволодіння нею, є наслідком розвитку задатків у діяльності. Зазначено, що кожна дитина має певні здібності до математики, але на особистісному рівні їх розвитку. Існують здібності до засвоєння математики та творчі математичні здібності. Важливим завданням вчителя є систематично виявляти та розвивати математичні здібності молодших школярів. Theses examine the development of mathematical abilities in younger schoolchildren. Mathematical abilities are manifested in the ability to a certain type of activity, in the ability to act successfully, successfully, effectively in a certain field, ensure success in activity and ease of mastering it, are a consequence of the development of aptitudes in activity. It is noted that every child has certain abilities in mathematics, but at the personal level of their development. There are mathematical learning abilities and creative mathematical abilities. An important task of the teacher is to systematically identify and develop the mathematical abilities of younger students.
  • Документ
    Прийоми мотивації навчальної діяльності учнів на уроках математики в початковій школі
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Хижняк, К.
    У тезах розглянуто мотивацію навчальної діяльності учнів на уроках математики в початковій школі, яка є найважливішим компонентом навчальної діяльності, а вироблена позитивна внутрішня мотивація є основним критерієм її сформованості. Математика багатьом дітям дається нелегко. Дитину потрібно навчити отримувати задоволення від самого процесу пізнання, сформувати в неї усвідомлення значущості результату навчання. Для цього кожен вчитель має обрати найефективніші методи та форми роботи, враховуючи потенціал кожного учня. The thesis examines the motivation of students' educational activity in mathematics lessons in elementary school, which is the most important component of educational activity, and the developed positive internal motivation is the main criterion for its formation. Mathematics is not easy for many children. It is necessary to teach the child to enjoy the process of learning itself, to form an awareness of the importance of the learning result. For this, each teacher should choose the most effective methods and forms of work, taking into account the potential of each student.
  • Документ
    Питання екологічної грамотності здобувачів початкової освіти
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Самофалова, А.
    У тезах досліджено питання екологічної освіти учнів початкових класів. Зазначено, що екологічна грамотність молодших школярів є складовою їх екологічної культури і формується у процесі спеціальної освіти екологічної спрямованості. Основу екологічної грамотності становлять екологічні знання, що розкривають сутність природних явищ й уявлення про цілісність природи та значення її для життя людини. The issues of environmental education of elementary school students are investigated in theses. It is noted that the environmental literacy of younger schoolchildren is a component of their ecological culture and is formed in the process of special education with an ecological orientation. The basis of ecological literacy is ecological knowledge that reveals the essence of natural phenomena and the idea of the integrity of nature and its importance for human life.