Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5171
Title: АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Other Titles: АНАЛИЗ ОТЕЧЕСТВЕННОГО И ЗАРУБЕЖНОГО ОПЫТА ПРОФИЛАКТИКИ БУЛЛИНГА СРЕДИ ПОДРОСТКОВ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ОБЩЕГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
ANALYSIS OF DOMESTIC AND FOREIGN EXPERIENCE OF PREVENTION OF BULLYING AMONG ADOLESCENTS IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS
Authors: Куряча, С. В.
Kuriacha, S.
Keywords: середня освіта
профілактика булінгу
підлітки
магістерські роботи
среднее образование
профилактика буллинга
подростки
магистерские работы
secondary education
prevention of bullying
teenagers
master's work
Issue Date: 20-Nov-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Куряча С. В. Аналіз вітчизняного та закордонного досвіду профілактики булінгу серед підлітків у закладах загальної середньої освіти / С. В. Куряча // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 20 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 115.
Abstract: У статті розглянуто аналіз закордонного та вітчизняного досвіду профілактики булінгу. Серед основних стратегій у профілактичній роботі пропонуються такі ідеї: активне залучення до профілактичної роботи сім᾽ї, найближчого оточення підлітків; ефективне читання та обговорення в класі оповідань чи історій про ті чи інші факти насилля; опис учнями в невеликих творах того, що, на їхню думку, відчувають жертви насилля; організацію рольових ігор, у яких відтворюють поведінку булера та жертви; обговорення проблематики насильства на класних зборах тощо. В статье рассмотрен анализ зарубежного и отечественного опыта профилактики буллинга. Среди основных стратегий в профилактической работе предлагаются следующие идеи: активное привлечение к профилактической работе семьи, ближайшего окружения подростков; эффективное чтение и обсуждение в классе рассказов или историй о тех или иных фактах насилия; описание учениками в небольших произведениях того, что, по их мнению, испытывают жертвы насилия; организацию ролевых игр, в которых воспроизводят поведение булера и жертвы; обсуждение проблематики насилия на классных собраниях и тому подобное. The article considers the analysis of foreign and domestic experience of bullying prevention. Among the main strategies in prevention work are the following ideas: active involvement in the prevention work of the family, the immediate environment of adolescents; effective reading and discussion in class of stories or stories about certain facts of violence; description by students in small works of what they think victims of violence feel; organization of role-playing games in which the behavior of the bully and the victim is reproduced; discussion of violence at class meetings, etc.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5171
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куряча С.В. АНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО.pdf571.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.