Перегляд за Автор "Куряча, С. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАНАЛІЗ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Куряча, С. В.У статті розглянуто аналіз закордонного та вітчизняного досвіду профілактики булінгу. Серед основних стратегій у профілактичній роботі пропонуються такі ідеї: активне залучення до профілактичної роботи сім᾽ї, найближчого оточення підлітків; ефективне читання та обговорення в класі оповідань чи історій про ті чи інші факти насилля; опис учнями в невеликих творах того, що, на їхню думку, відчувають жертви насилля; організацію рольових ігор, у яких відтворюють поведінку булера та жертви; обговорення проблематики насильства на класних зборах тощо. В статье рассмотрен анализ зарубежного и отечественного опыта профилактики буллинга. Среди основных стратегий в профилактической работе предлагаются следующие идеи: активное привлечение к профилактической работе семьи, ближайшего окружения подростков; эффективное чтение и обсуждение в классе рассказов или историй о тех или иных фактах насилия; описание учениками в небольших произведениях того, что, по их мнению, испытывают жертвы насилия; организацию ролевых игр, в которых воспроизводят поведение булера и жертвы; обсуждение проблематики насилия на классных собраниях и тому подобное. The article considers the analysis of foreign and domestic experience of bullying prevention. Among the main strategies in prevention work are the following ideas: active involvement in the prevention work of the family, the immediate environment of adolescents; effective reading and discussion in class of stories or stories about certain facts of violence; description by students in small works of what they think victims of violence feel; organization of role-playing games in which the behavior of the bully and the victim is reproduced; discussion of violence at class meetings, etc.
- ДокументВимірювання рівня професійної готовності майбутніх фахівців соціальної галузі до профілактики булінгу серед підлітків у закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Куряча, С. В.У статті обґрунтовано актуальність проблеми вимірювання рівня професійної готовності майбутніх фахівців соціальної галузі до профілактики булінгу серед підлітків у закладах загальної середньої освіти. Визначено показники, критерії та рівні готовності майбутніх фахівців соціальної галузі до профілактики булінгу серед підлітків у закладах загальної середньої освіти, наведено діагностичний інструментарій для їх вимірювання, представлено результати експериментального дослідження з його використання. В статье обоснована актуальность проблемы измерения уровня профессиональной готовности будущих специалистов социальной сферы к профилактике буллинга среди подростков в учреждениях общего среднего образования. Определены показатели, критерии и уровни готовности будущих специалистов социальной сферы к профилактике буллинга среди подростков в учреждениях общего среднего образования, приведен диагностический инструментарий для их измерения, представлены результаты экспериментального исследования по его использованию. The article substantiates the urgency of the problem of measuring the level of professional readiness of future specialists in the social sphere for the prevention of bullying among adolescents in general secondary education institutions. Indicators, criteria and levels of readiness of future specialists in the social sphere for the prevention of bullying among adolescents in general secondary education institutions, diagnostic tools for their measurement, the results of experimental research on its use, are presented.
- ДокументПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Куряча, С. В.В статті розроблено комплексну програму соціально-педагогічної діяльності з профілактики булінгу серед підлітків у закладах загальної середньої освіти, якою передбачено такі форми та методи роботи як: анкетування учнів «Булінг та його прояви в підлітковому віці»; тренінг поведінки для учнів, бесіди, що спрямовано на формування здорового способу життя учнів, обізнаності учнів з питань неприпустимості булінгу у підлітковому середовищі. В статье разработана комплексная программа социально-педагогической деятельности по профилактике буллинга среди подростков в учреждениях общего среднего образования, предусматривающей такие формы и методы работы как: анкетирование учащихся «буллинг и его проявления в подростковом возрасте»; тренинг поведения для учащихся, беседы, направлено на формирование здорового образа жизни учащихся, осведомленности учеников по вопросам недопустимости буллинга в подростковой среде. The article developed a comprehensive program of socio-pedagogical activities for prevention bullying among adolescents in general secondary education institutions, which provides for such forms and methods of work as: surveying students "Bullying and its manifestations in adolescence"; behavior training for students, conversations aimed at forming a healthy lifestyle of students, students' awareness of the inadmissibility of bullying in adolescence.
- ДокументТеоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до профілактики булінгу серед підлітків у закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Куряча, С. В.У статті обґрунтовано актуальність проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до профілактики булінгу серед підлітків у закладах загальної середньої освіти, розкрито її суть та особливості, наведено комплекс засобів професійної підготовка майбутніх фахівців соціальної галузі до відповідного виду діяльності. В статье обоснована актуальность проблемы профессиональной подготовки будущих специалистов социальной сферы к профилактике буллинга среди подростков в учреждениях общего среднего образования, раскрыта ее суть и особенности, приведен комплекс средств профессиональной подготовки будущих специалистов социальной сферы к соответствующему виду деятельности. This article substantiates the relevance of professional training of future professionals in the field of prevention of bullying among adolescents in general secondary education, reveals its essence and features.