Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/499
Title: Рольова реальність освітніх практик філософії: філософ як ментор
Other Titles: Role reality of philosophy educational practices: the philosopher as a mentor
Authors: Дроботенко, М. О.
Drobotenko, M. O.
Keywords: філософія освіти
освітні практики
освітні репрезентації
філософ
ментор
екзистенціальна терапія
філософське консультування
философия образования
образовательные практики
образовательные репрезентации
философ
экзистенциальная терапия
философское консультирование
philosophy of education
educational practice
educational representation
philosopher
mentor
existential therapy
philosophical consulting
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво Української академії наук ТОВ «ВІР»
Citation: Дроботенко М. О. Рольова реальність освітніх практик філософії: філософ як ментор / М. О. Дроботенко // Гілея : науковий вісник : зб. наук. пр. / Укр. акад. наук, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ : [б. в.], 2017. - Вип. 116(1). - С. 240-243.
Abstract: Розглядається рольова реальність освітньої репрезентації філософії, аналізується роль філософа як учителя та ментора. Акцентується увага, що через практики наставництва реалізуються настанови щодо соціально конструйованого характеру навчання та значущості навчання з досвіду та через досвід. Звертаючись до практики менторства, описуються дидактичні прийоми здійснення філософського наставництва в освітній площині. У рамках менторства як дидактичної моделі та прийому виникає зустріч філософського мислення та екзистенціальної терапії. Рассматривается ролевая реальность образовательной репрезентации философии, анализируется роль философа как учителя и ментора. Акцентируется внимание, что через практики наставничества реализуются наставления по социально конструированного характера обучения и значимости обучения с опыта и через опыт. Обращаясь к практике менторства, описываются дидактические приемы осуществления философского наставничества в образовательной плоскости. В рамках менторства как дидактической модели и приема возникает встреча философского мышления и экзистенциальной терапии. This article presents the role reality of educational representation of philosophy, it analyses the role of a philosopher as a teacher and mentor. It points that the social–constructive guidelines, as well as the importance of learning from experience and through experience, are realized through mentoring practice. Referring to the mentoring practice, didactic techniques of teaching philosophy in educational mentoring areal are described. As part of mentoring as a didactic model and technique, there is the collision of philosophical thinking and existential therapy.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/499
Appears in Collections:Кафедра філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дроботенко М. О.pdf336.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.