Кафедра англійської фонетики і граматики : [58] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд за
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Датами збереження у порядку за спаданням): 1 до 20 з 58
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016-10-28Прецедентні інтертекстеми як джерело й аргумент наукової думки (на матеріалі мовознавчого дискурсу)Борисов, В. А.; Borisov, V. A.
2017Promoting communicative language use in the English classroom by adapting materialsOdegova, N. N.; Одегова, Н. М.; Одегова, Н. Н.
2017Квантитативні характеристики порядку слів у сучасних українських наукових текстах (на матеріалі простих двоскладних речень)Шухова, О. О.; Шухова, О. А.; Shukhova, O. A.
2019Теоретико-дискурсивні засади сучасної лінгвістики: актуальні напрями дослідження мовиБорисов, В. А.; Borisov, V. A.
2019ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ХНПУ імені Г. С. СКОВОРОДИ: ІСТОРІЯ І СЬОГОДЕННЯБорисов, В. А.; Князь, Г. О.; Князь, А. А.; Borisov, V. A.; Кnyaz, A. A.
2017Квантитативні характеристики порядку слів у текстах сучасної української наукової літератури (на матеріалі односкладних речень)Шухова, О. О.; Шухова, О. А.; Shukhova, O. A.
2017Квантитативні характеристики порядку слів у художніх прозових текстах сучасних українських авторів (на матеріалі односкладних речень)Шухова, О. О.; Шухова, О. А.; Shukhova, O. A.
2017Типові ознаки фонетичної інтерференції німецької мови в англійському мовленні майбутніх учителівЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2016Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Прийоми формування навичок поєднаної вимови у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Послідовність уведення звуків у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Підсистема вправ для формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2016ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ ПІСЛЯ НІМЕЦЬКОЇЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Особливості процесу врахування першої іноземної мови у навчанні майбутніх учителів вимови другої іноземноїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, О. A.
2017-10-19USING SPELLING ACTIVITIES FOR OVERCOMING DYSGRAPHIA IN ENGLISH AS THE FOREIGN LANGUAGEPerlova, V. V.; Перлова, В. В.
2017Improving Students’ Phonetic Memory Using RhythmPerlova, V. V.; Перлова, В. В.
2017Епістолярний дискурс як віддзеркалення мовної особистостіНевська, Ю. В.; Невская, Ю. В.; Nevska, Yu. V.
2014-09-05Наукове осмислення української мови як інтелектуальної діяльності людини в ХІХ стБорисов, В. А.; Borisov, V. A.
2019-07-19Дискурсиви в епістолярії М. Куліша : комунікативно-прагматичний вимірНевська, Ю. В.; Невская, Ю. В.; Nevska, Yu. V.
2017Актуалізація комунікативного смислу «страх» в англомовних й україномовних текстах (на матеріалі оповідань про привидів)Сазонова, Я. Ю.; Sazonova, Yа. Yu.
Матеріали зібрання (Сортування за Датами збереження у порядку за спаданням): 1 до 20 з 58