Кафедра англійської фонетики і граматики : [55] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд за
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Датами збереження у порядку за спаданням): 1 до 20 з 55
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Теоретико-дискурсивні засади сучасної лінгвістики: актуальні напрями дослідження мовиБорисов, В. А.; Borisov, V. A.
2019ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ХНПУ імені Г. С. СКОВОРОДИ: ІСТОРІЯ І СЬОГОДЕННЯБорисов, В. А.; Князь, Г. О.; Князь, А. А.; Borisov, V. A.; Кnyaz, A. A.
2017Квантитативні характеристики порядку слів у текстах сучасної української наукової літератури (на матеріалі односкладних речень)Шухова, О. О.; Шухова, О. А.; Shukhova, O. A.
2017Квантитативні характеристики порядку слів у художніх прозових текстах сучасних українських авторів (на матеріалі односкладних речень)Шухова, О. О.; Шухова, О. А.; Shukhova, O. A.
2017Типові ознаки фонетичної інтерференції німецької мови в англійському мовленні майбутніх учителівЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2016Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Прийоми формування навичок поєднаної вимови у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Послідовність уведення звуків у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Підсистема вправ для формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2016ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ ПІСЛЯ НІМЕЦЬКОЇЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Особливості процесу врахування першої іноземної мови у навчанні майбутніх учителів вимови другої іноземноїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, О. A.
2017-10-19USING SPELLING ACTIVITIES FOR OVERCOMING DYSGRAPHIA IN ENGLISH AS THE FOREIGN LANGUAGEPerlova, V. V.; Перлова, В. В.
2017Improving Students’ Phonetic Memory Using RhythmPerlova, V. V.; Перлова, В. В.
2017Епістолярний дискурс як віддзеркалення мовної особистостіНевська, Ю. В.; Невская, Ю. В.; Nevska, Yu. V.
2014-09-05Наукове осмислення української мови як інтелектуальної діяльності людини в ХІХ стБорисов, В. А.; Borisov, V. A.
2019-07-19Дискурсиви в епістолярії М. Куліша : комунікативно-прагматичний вимірНевська, Ю. В.; Невская, Ю. В.; Nevska, Yu. V.
2017Актуалізація комунікативного смислу «страх» в англомовних й україномовних текстах (на матеріалі оповідань про привидів)Сазонова, Я. Ю.; Sazonova, Yа. Yu.
2017Передумови та показники готовності дитини до вивчення рідної та іноземної мов у початковій школіГолуб, Н. М.; Перлова, В. В.; Golub, N. M.; Perlova, V. V.
2017Problems of Defining Causes of Phonetic Mistakes and Errors in English as a Foreign LanguagePerlova, V. V.; Перлова, В. В.
2016РЕФЕРЕНЦІЙНИЙ СТАТУС СУБ’ЄКТА-ДЖЕРЕЛА СТРАХУ В УКРАЇНСЬКИХ ТЕКСТАХ ЛІТЕРАТУРИ ЖАХІВСазонова, Я. Ю.; Sazonova, Ya. Yu.
Матеріали зібрання (Сортування за Датами збереження у порядку за спаданням): 1 до 20 з 55