Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3536
Title: Реалізація ідей Штайнер-педагогіки в освітньому процесі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
Other Titles: Реализация идей Штайнер-педагогики в образовательном процессе Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды
Implementation of Steiner-pedagogy ideas in the educational process of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University
Authors: Іонова, О. М.
Ионова, Е. Н.
Ionova, O.
Keywords: Штайнер-педагогіка
вальдорфська школа
антропософська освіта
реалізація ідей
упровадження досвіду
професійно-педагогічна освіта
заклади освіти
Штайнер-педагогика
вальдорфская школа
антропософское образование
реализация идей
внедрение опыта
профессионально-педагогическое образование
учреждения образования
Steiner-pedagogy
Waldorf school
anthroposophical education
realization of ideas
implementation of experience
vocational and pedagogical education
institutions of education
Issue Date: 2019
Publisher: Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Іонова О. М. Реалізація ідей Штайнер-педагогіки в освітньому процесі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди / О. М. Іонова // Новий колегіум. – 2019. – № 4. – С. 78–83.
Abstract: Узагальнено досвід використання ідей Штайнер-педагогіки в освітньому процесі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди і доведено ефективність реалізації вальдорфських підходів в таких основних напрямах: професійна підготовка майбутнього вчителя (упровадження спецкурсів і курсів за вибором «Основи вальдорфської педагогіки» та «Антропософська освіта дорослих», розробка навчально-методичного забезпечення цих навчальних дисциплін); науково-дослідницька робота (захист дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора і кандидата педагогічних наук; участь і керівництво проведенням узагальнюючого науково-методичного експерименту всеукраїнського рівня «Розвиток вальдорфської педагогіки в Україні»; робота творчої науково-дослідної лабораторії з розробки і впровадження нових педагогічних технологій); організація освітнього процесу в дошкільних і загальноосвітніх закладах на вальдорфських принципах (заснування навчально-виховного комплексу «Школа вільного розвитку»; науково-методичний супровід роботи вальдорфських груп і класів у державних закладах освіти). Обобщен опыт использования идей Штайнер-педагогики в образовательном процессе Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды и доказана эффективность реализации вальдорфских подходов в таких основных направлениях: профессиональная подготовка будущего учителя (внедрение спецкурсов и курсов по выбору «Основы вальдорфской педагогики» и «Антропософское образование взрослых», разработка учебно-методического обеспечения этих учебных дисциплин); научно-исследовательская работа (защита диссертаций на соискание ученой степени доктора и кандидата педагогических наук; участие и руководство проведением обобщающего научно-методического эксперимента всеукраинского уровня «Развитие вальдорфской педагогики в Украине»; работа творческой научно-исследовательской лаборатории по разработке и внедрению новых педагогических технологий); организация образовательного процесса в дошкольных и общеобразовательных учреждениях на вальдорфских принципах (учреждение учебно-воспитательного комплекса «Школа свободного развития»; научно-методическое сопровождение работы вальдорфских групп и классов в государственных учреждениях образования). The experience of using the ideas of Steiner-padagogy in the educational process of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University is summarized and the effectiveness of the Waldorf approaches implementation in the following main directions is proved: professional training of the future teacher (introduction of special courses and courses by choice "The basis of Waldorf pedagogy" and "Anthroposophical education of adult", the development of educational and methodological support of these disciplines); research work (defense of dissertations for the degree of doctor and candidate of pedagogical sciences; participation and management of the general scientific and methodological of the all-Ukrainian level "Development of Waldorf pedagogy in Ukraine"; work of a creative research laboratory for the development and implementing of new pedagogical technologies); organization of the educational process in pre-school and general educational institutions on the Waldorf principles (establishment of the educational complex "School of free development"; scientific and methodological support of the Waldorf groups and classes in state educational institutions).
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3536
ISSN: 1562-529Х
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іонова О. Реалізація ідей Штайнер-педагогіки.pdf6.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.