Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3090
Title: Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Навчання грамоти» в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової школи
Other Titles: Учебно-методическое обеспечение интегрированного курса "Обучение грамоте" в условиях реализации нового Государственного стандарта начальной школы
Educational and methodological support of the integrated literacy course in the conditions of implementation of the new State elementary school standard
Authors: Цепова, І. В.
Цепова, И. В.
Tsepova, I. V.
Keywords: навчання грамоти
Нова українська школа
навчальний посібник
підручник
голосний звук
навичка письма
навичка читання
обучение грамоте
Новая украинская школа
учебное пособие
учебник
гласный звук
навык письма
навык чтения
Issue Date: 2019
Publisher: Видавництво ХНПУ
Citation: Цепова І. В. Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Навчання грамоти» в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової школи / І. В. Цепова // Новий колегіум. - Харків : ХНПУ, 2019. – №1 – С. 27–33.
Abstract: В статті зазначено, що ідеологією реформи освіти є концепція «Нової української школи» (НУШ) — школи компетентностей, котрі розглядаються як «динамічна комбінація знань, умінь і цінностей, що визначають здатність особи успішно розв’язувати життєві проблеми, провадити подальшу навчальну діяльність». Серед ключових компетентностей, які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя, першим названо вільне володіння державною мовою, що підкреслює значущість мовно-літературної галузі, вивчення української мови і літератури в закладах загальної середньої освіти. В статье указано, что идеологией реформы образования является концепция «Новой украинской школы» (НУШ) - школы компетенций, которые рассматриваются как «динамическая комбинация знаний, умений и ценностей, определяющих способность личности успешно решать жизненные проблемы, проводить дальнейшую учебную деятельность» . Среди ключевых компетентностей, которые способны обеспечить личностную реализацию и жизненный успех в течение всей жизни, первым названо свободное владение государственным языком, что подчеркивает значимость культурно-литературной области, изучение украинского языка и литературы в учреждениях общего среднего образования. The article states that the ideology of educational reform is the concept of the New Ukrainian School (NUSH) - a school of competencies, which is seen as a “dynamic combination of knowledge, skills and values ​​that determine a person's ability to successfully solve life's problems, pursue further learning activities” . Among the key competences that can ensure personal realization and lifelong success, the first one is fluent in the state language, which emphasizes the importance of the linguistic and literary field, the study of the Ukrainian language and literature in general secondary education institutions.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3090
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.