Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3049
Title: Особливості організації повторення вивченого на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі
Other Titles: Особенности организации повторения изученного на уроках внеклассного чтения в современной начальной школе
Peculiarities of organization of repetition of extracurricular lessons learned in modern elementary school
Authors: Ємець, А. А.
Коваленко, О. М.
Левандовська, Г. В.
Емец, А. А.
Коваленко, О. Н.
Левандовская, А. В.
Yemets, A. A.
Kovalenko, O. M.
Levandovska, G. V.
Keywords: повторення
запам’ятовування
читацька підготовка
педагогічна практика
експериментальний проект
урок позакласного читання
літературні ігри
вправи
повторение
запоминание
читательская подготовка
педагогическая практика
экспериментальный проект
урок внеклассного чтения
литературные игры
упражнения
revision
memorizing
reading preparation
teaching practice
experimental project
extracurricular reading lesson
literary games
exercises
Issue Date: 2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Ємець А. А. Особливості організації повторення вивченого на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі / А. А. Ємець, О. М. Коваленко, Г. В. Левандовська // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди «Теорія і методика навчання : проблеми та пошуки». – Харків : ХНПУ, 2019. – Вип. 16. – С. 53–65.
Abstract: У статті розглядається проблема забезпечення ефективного повторення вивченого матеріалу. Розкривається специфіка методичної роботи з організації повторення на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі на прикладі реалізації експериментального проекту. Описуються найбільш продуктивні літературні ігри і вправи, апробовані на уроках позакласного читання в 3-4 класах. В статье рассматривается проблема осуществления эффективного повторения изученного материала. Раскрывается специфика методической работы по организации повторения на уроках внеклассного чтения в современной начальной школе на примере реализации экспериментального проекта. Описываются наиболее продуктивные литературные игры и упражнения, апробированные на уроках внеклассного чтения в 3 -4 классах. The article deals with the issue of the implementation of the effective revision of the studied material. It also reveals the specificity of the methodological work on the organization of revision during the extracurricular reading lessons in a modern primary school based on the example of the implementation of the pilot project. The article describes the most productive literary games and exercises tested during the extracurricular reading lessons in grades 3–4.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3049
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ємець, Коваленко, Левандовська.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.