Перегляд за Автор "Левандовська, Г. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМовленнєва професійна підготовка студентів у системі філологічних дисциплін(Іnternational Science Group, 2021-06-23) Джежелей, О. В.; Дьякова, Ю. С.; Левандовська, Г. В.У статті наведена історична ретроспектива вирішення завдань мовленнєвої підготовки в процесі навчання, окреслено напрямки, які визначають характер проблеми в навчальному процесі, запропонований варіант інтенсифікації підготовки студентів у галузі засвоєння практики професійного мовлення. В статье приведена историческая ретроспектива решения задач речевой подготовки в процессе обучения, определены направления, которые определяют характер проблемы в учебном процессе, предложен вариант интенсификации подготовки студентов в области освоения практики профессиональной речи. The article shows a historical retrospective of solving problems of speech training in the learning process, identifies the directions that determine the nature of the problem in the educational process, suggests a variant of intensifying the training of students in the field of mastering the practice of professional speech.
- ДокументОсобливості організації повторення вивченого на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Ємець, А. А.; Коваленко, О. М.; Левандовська, Г. В.У статті розглядається проблема забезпечення ефективного повторення вивченого матеріалу. Розкривається специфіка методичної роботи з організації повторення на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі на прикладі реалізації експериментального проекту. Описуються найбільш продуктивні літературні ігри і вправи, апробовані на уроках позакласного читання в 3-4 класах. В статье рассматривается проблема осуществления эффективного повторения изученного материала. Раскрывается специфика методической работы по организации повторения на уроках внеклассного чтения в современной начальной школе на примере реализации экспериментального проекта. Описываются наиболее продуктивные литературные игры и упражнения, апробированные на уроках внеклассного чтения в 3 -4 классах. The article deals with the issue of the implementation of the effective revision of the studied material. It also reveals the specificity of the methodological work on the organization of revision during the extracurricular reading lessons in a modern primary school based on the example of the implementation of the pilot project. The article describes the most productive literary games and exercises tested during the extracurricular reading lessons in grades 3–4.
- ДокументРозширення уявлень учнів про героя в початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Левандовська, Г. В.У статті розглядаються основні ефективні прийоми роботи, які сприяють розширенню уявлень учнів про героя в початковій школі. Також представлено аналіз дослідно-експериментальної роботи з формування понять «герой», «персонаж» на уроках літературного читання в початкових класах. В статье рассматриваются основные эффективные приёмы работы, которые способствуют расширению представлений у учеников про героя. Также представлен анализ опытно-экспериментальной работы по формированию понятий «герой», «персонаж» на уроках литературного чтения в начальных классах. he article examines the main effective methods of work, which contribute to the expansion of the views of students about the hero. Also, an analysis of experimental and experimental work on the formation of the concepts "hero", "character" in the lessons of literary reading in prima ry classes is presented.