Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2810
Title: USING SPELLING ACTIVITIES FOR OVERCOMING DYSGRAPHIA IN ENGLISH AS THE FOREIGN LANGUAGE
Other Titles: ВИКОРИСТАННЯ ОРФОГРАФІЧНИХ ВПРАВ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ДИСГРАФІЇ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ ЯК ІНОЗЕМНІЙ
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ОРФОГРАФИЧЕСКИХ УПРАЖНЕНИЙ ДЛЯ ПРЕОДОЛЕНИЯ ДИСГРАФИИ В АНГЛИЙСКОМ ЯЗЫКЕ КАК ИНОСТРАННОМ
Authors: Perlova, V. V.
Перлова, В. В.
Keywords: English language
spelling system
spelling exercises
special learning difficulties
dysgraphia
англійська мова
орфографічна система
орфографічні вправи
особливі навчальні труднощі
дисграфія
английский язык
орфографическая система
орфографические упражнения
особые учебные трудности
дисграфия
Issue Date: 19-Oct-2017
Publisher: Національний університет цивільного захисту України, Харків
Citation: Perlova V. V. Using spelling activities for overcoming dysgraphia in English as the foreign language / V. V. Perlova // Мова в професійному вимірі : комунікативно-культурний аспект : матеріали міжнар. наук.-практ. онлайн-конф., Харків, 19 жовт. 2017 р. / Національний університет цивільного захисту України. – Харків : НУЦЗУ, 2017. – С. 120–123.
Abstract: The article discusses the problem of children's development of spelling systems of English, which is studied as a foreign language. The main focus is on special learning difficulties that appear through stable mistakes and which do not disappear as a result of the application of traditional teaching methods. A complex of special spelling exercises is proposed, aimed at overcoming dysgraphia as the student’s inability to master the writing system with normal intellectual development. The set of exercises involves certain learning activities that the student performs in the prescribed manner, during the specified time and with a high degree of regularity. В статті розглядається проблема засвоєння дітьми орфографічної системи англійської мови, яка вивчається як іноземна. Основну увагу сконцентровано на особливих навчальних труднощах, які проявляються через стабільні помилки в письмових роботах і які не зникають у результаті застосування традиційних методів навчання. Пропонується комплекс спеціальних орфографічних вправ, спрямованих на подолання дисграфії як нездатності учня засвоювати систему письма при нормальному інтелектуальному розвитку. Комплекс вправ передбачає визначенні навчальні дії, які учень виконує у встановленому порядку, протягом певного часу і з високим ступенем регулярності. В статье рассматривается проблема освоения детьми орфографической системы английского языка, который изучается как иностранный. Основное внимание сконцентрировано на особых учебных трудностях, которые проявляются через стабильные ошибки и которые не исчезают в результате применения традиционных методов обучения. Предлагается комплекс специальных орфографических упражнений, направленных на преодоление дисграфии как неспособности ученика осваивать систему письма при нормальном интеллектуальном развитии. Комплекс упражнений предполагает определённые учебные действия, которые ученик выполняет в установленном порядке, в течение указанного времени и с высокой степенью регулярности.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2810
Appears in Collections:Кафедра англійської фонетики і граматики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perlova V. V. .pdf214.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.