Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2614
Title: Розширення уявлень учнів про героя в початковій школі
Other Titles: Расширенное представление учащихся о герое в начальной школе
Enhanced student awareness of the hero in elementary school
Authors: Левандовська, Г. В.
Левандовская, А. В.
Levandovska, G. V.
Keywords: герої
персонажі
героїчні вчинки
літературне читання
аспірантські роботи
герои
персонажи
героические поступки
литературное чтение
аспирантские работы
heroes
characters
heroic deeds
literary reading
graduate work
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Левандовська Г. В. Розширення уявлень учнів про героя в початковій школі / Г. В. Левандовська // Теорія і методика навчання : проблеми та пошуки : зб. наук. пр. / Харк. нац. пед.ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2018. – Вип. 14. – С. 73–80.
Abstract: У статті розглядаються основні ефективні прийоми роботи, які сприяють розширенню уявлень учнів про героя в початковій школі. Також представлено аналіз дослідно-експериментальної роботи з формування понять «герой», «персонаж» на уроках літературного читання в початкових класах. В статье рассматриваются основные эффективные приёмы работы, которые способствуют расширению представлений у учеников про героя. Также представлен анализ опытно-экспериментальной работы по формированию понятий «герой», «персонаж» на уроках литературного чтения в начальных классах. he article examines the main effective methods of work, which contribute to the expansion of the views of students about the hero. Also, an analysis of experimental and experimental work on the formation of the concepts "hero", "character" in the lessons of literary reading in prima ry classes is presented.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2614
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.