Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2611
Title: Проблемы становления читателя в процессе обучения
Other Titles: Проблеми становлення читача в процесі навчання
Problems of becoming a reader in the learning process
Authors: Джежелей, О. В.
Jezheli, O. V.
Keywords: начинающий читатель
взрослый читатель
читатель ученик
книга и чтение
приемы обучения
читач-початківець
дорослий читач
читач-учень
книга і читання
прийоми навчання
beginner level reader
adult reader
learner reader
book and reading
teaching technique
Issue Date: Oct-2018
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Джежелей О. В. Проблемы становления читателя в процессе обучения / О. В. Джежелей // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди «Теорія і методика навчання : проблеми та пошуки». – Харків : ХНПУ, 2018. – Вип. 15. – С. 19–30.
Abstract: В статье раскрыты направления становления читателя на начальном этапе обучения. Дано определение «начинающий читатель» и представлены характеристики взрослого и ребенка как феномена читателя в возрасте 6-7 лет. Определены поведенченские особенности каждого по ведущим направлениям обучения. Все характеристики определяются через показатели и описания, полученные на основе изучения читателя в школе и внешкольных учреждениях. У статті розкриті напрями становлення читача на початковому етапі навчання. Подано визначення «читач-початківець» і характеристики дорослого і дитини як феномена читача у віці 6-7 років. Визначено поведінкові особливості кожного відповідно до провідних напрямків навчання. Усі характеристики визначаються через показники і описи, отримані на основі вивчення читача в школі і позашкільних установах. The article reveals the ways of the formation of the reader during the initial stage of instruction. It defines the notion of "beginner level reader" and presents the characteristics of the adults and children as a reader phenomenon at the age of 6-7 years. The article also defines behavioral characteristics of each category in the leading areas of instruction. All characteristics are determined by means of the indicators and descriptions obtained on the basis of studying the reader in school and out-of-school education facilities.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2611
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Джежелей О. В. Проблемы становления читателя .pdf492.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.