Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2597
Title: Реалізація принципу єдності понятійно-логічного й емоційно-образного мислення у процесі навчання письма учнів першого класу
Other Titles: Реализация принципа единства понятийно-логического и эмоционально-образного мышления в процессе обучения письму учащихся первого класса
The implementation of the principle of unity of the conceptually-logical and emotionally-creative thinking in the first graders’ writing learning process
Authors: Цепова, І. В.
Цепова, И. В.
Tsepova, I. V.
Keywords: лінгводидактичні принципи
навчання письма
понятійно-логічне мислення
емоційно-образне мислення
принцип єдності
прийоми роботи мислення й уяви
художні образи писемних літер
лингводидактические принципы
обучение письму
понятийно-логическое мышление
эмоционально-образное мышление
принцип единства
приемы работы мышления и воображения
художественные образы письменных букв
linguodidactic principles
writing training
conceptual logical thinking
emotional-creative thinking
unity principle
thinking and imagination techniques
artistic images of written letters
Issue Date: 2016
Publisher: ООО "ТК Меганом"
Citation: Цепова І. В. Реалізація принципу єдності понятійно-логічного й емоційно-образного мислення у процесі навчання письма учнів першого класу / І. В. Цепова // Науковий огляд. – Київ : ТК Меганом, 2016. – № 8 (29). – С. 60–74.
Abstract: У статті узагальнено лінгводидактичні принципи навчання письма молодших школярів, уточнено характеристику принципу єдності понятійно-логічного й емоційно-образного мислення (забезпечення гармонійної двопівкульної діяльності головного мозку учня), схарактеризовано специфіку пізнавального й емоційно-естетичного сприймання дітьми навчального матеріалу, особливості роботи мислення й уяви під час розв’язання графічних завдань. Розкрито прийоми роботи мислення та уяви, єдність яких важлива для формування в першокласників графічної навички письма, наведено конкретні приклади емоційно-образних та ігрових вправ із використанням художніх образів писемних літер. В статье обобщены лингводидактические принципы обучения письму младших школьников, уточнена характеристика принципа единства понятийно-логического и эмоционально-образного мышления (обеспечения гармоничной деятельности двух полушарий головного мозга), охарактеризовано специфику познавательного и эмоционально-эстетичного восприятия детьми учебного материала, особенности работы мышления и воображения во время выполнения графических заданий. Раскрыты приемы работы мышления и воображения, единство которых важно для формирования у первоклассников графического навыка письма, приведены конкретные примеры эмоционально-образных и игровых упражнений с использованием художественных образов письменных букв. Linguodidactic principles of teaching first graders writing are generalized, characteristic of principle of unity of the conceptually-logical and emotionally-creative thinking (ensuring of harmonious activity of the two cerebral hemispheres) is clarified the specifics of children’s cognitive and emotionally-aesthetic perception of educational material is characterized features of thinking and imagination during performing graphics jobs are characterized. Work methods of thinking and imagination, which unity is important for the formation of first graders’ graphical skill are revealed. Specific examples of emotionally-creative and game exercises with the using of art letter images are listed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2597
ISSN: 2311-4509 (print)
2311-4517 (online)
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.