Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1886
Title: Психолого-педагогічний супровід у процесі морального виховання школярів
Other Titles: Психолого-педагогическое сопровождение в процессе нравственного воспитания школьников
Psychological and pedagogical support in the process of moral education of schoolchildren
Authors: Попова, О. В.
Попов, В. Д.
Popova, O. V.
Popov, V. D.
Keywords: школярі
особистісний розвиток
моральне виховання
психолого-педагогічний супровід
види
етапи
школьники
личностное развитие
нравственное воспитание
психолого-педагогическое сопровождение
виды
этапы
schoolchildrens
personal development
moral upbringing
psycho-pedagogical support
types
stages
Issue Date: 11-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат
Citation: Попова О. В. Психолого-педагогічний супровід у процесі морального виховання школярів / О. В. Попова, В. Д. Попов // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнар. наук-практ. конф., 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Стиль-Издат, 2017. – С. 237–240.
Abstract: Авторами розкрито суть психолого-педагогічного супроводу як особливого виду педагогічної підтримки школярів який забезпечує особистнісний розвиток і виховання в умовах освітнього процесу школи. Сформульовано головні завдання психолого-педагогічного супроводу процесу морального виховання школярів. Репрезентовано види (супровід-співробітництво, супровід-ініціювання, супровід-попередження) психолого-педагогічного супроводу та етапи його здійснення. Авторами раскрыта суть психолого-педагогического сопровождения как особого вида педагогической поддержки школьников, который обеспечивает особое развитие и воспитание в условиях образовательного процесса школы. Сформулированы основные задачи психолого-педагогического сопровождения процесса нравственного воспитания школьников. Представлены виды (сопровождение-сотрудничество, сопровождение-инициирование, сопровождение-предупреждение психолого-педагогического сопровождения и этапы его осуществления. The authors have presented the essence of psycho-pedagogical support as a special kind of pupils’ pedagogical maintenance that provides personal development and education in conditions of educational process at school. The main tasks of psycho-pedagogical support of the process of pupils’ moral education have been determined. The authors have represented the types (support-cooperation, support-initiation and support-warning) of psycho-pedagogical support and the stages of implementation of it.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1886
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попова О. В. .pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.