Перегляд за Автор "Попов, В. Д."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ВИХОВНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Гузенко, Н. О.; Попов, В. Д.Авторами запропоновано комплекс виховних ситуацій, які пройшли експериментальну апробацію і довели свою ефективність для формування морального досвіду старших підлітків (ситуації морального вибору, ситуації конфліктостворювальні з моральними колізіями; допомоги й взаємодопомоги та ін.). Розкрито вимоги і методику застосування вказаних ситуацій. The authors have suggested a set of educational situations that were pilot-tested and proved their effectiveness for forming the moral experience of senior adolescents. These situations are the situations of moral choice, situations of conflict with moral collisions, situations of assistance and mutual assistance, etc. The requirements and methods of applying these situations have been revealed.
- ДокументПсихолого-педагогічний супровід у процесі морального виховання школярів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Попова, О. В.; Попов, В. Д.Авторами розкрито суть психолого-педагогічного супроводу як особливого виду педагогічної підтримки школярів який забезпечує особистнісний розвиток і виховання в умовах освітнього процесу школи. Сформульовано головні завдання психолого-педагогічного супроводу процесу морального виховання школярів. Репрезентовано види (супровід-співробітництво, супровід-ініціювання, супровід-попередження) психолого-педагогічного супроводу та етапи його здійснення. Авторами раскрыта суть психолого-педагогического сопровождения как особого вида педагогической поддержки школьников, который обеспечивает особое развитие и воспитание в условиях образовательного процесса школы. Сформулированы основные задачи психолого-педагогического сопровождения процесса нравственного воспитания школьников. Представлены виды (сопровождение-сотрудничество, сопровождение-инициирование, сопровождение-предупреждение психолого-педагогического сопровождения и этапы его осуществления. The authors have presented the essence of psycho-pedagogical support as a special kind of pupils’ pedagogical maintenance that provides personal development and education in conditions of educational process at school. The main tasks of psycho-pedagogical support of the process of pupils’ moral education have been determined. The authors have represented the types (support-cooperation, support-initiation and support-warning) of psycho-pedagogical support and the stages of implementation of it.