Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/175
Title: ОТНОШЕНИЕ К УЧЕНИЮ У СТУДЕНТОВ С РАЗНЫМИ УРОВНЯМИ САМООРГАНИЗАЦИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Authors: Козуб, Я. В.
Keywords: учебно-профессиональная деятельность
эмоциональное отношение к учению
параметры самоорганизации деятельности
позитивное отношение к учению
негативное отношение к учению
навчально-професійна діяльність
емоційне ставлення до навчання
параметри самоорганізації діяльності
позитивне ставлення до навчання
негативне ставлення до навчання
educational and professional activity
emotional attitude to learning
the parameters of the activity self-organization
positive attitude towards learning
negative attitude to learning
Issue Date: 2016
Publisher: ХНПУ им. Г. С. Сковороды
Citation: Козуб Я. В. Ставлення до навчання в студентів з різними рівнями самоорганізації діяльності / Я. В. Козуб // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія : [зб. наук. пр.] / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Кузнєцов М. А. (голов. ред.) та ін.]. - Харків : ХНПУ, 2016. - Вип. 53. - С. 83-101.
Abstract: В статье проанализирована взаимосвязь показателей эмоционального отношения к учению с параметрами самоорганизации деятельности у студентов. Доказано, что более высокий уровень самоорганизации учебно-профессиональной деятельности студентов характеризуется более выраженным позитивным и менее выраженным негативным к ней отношением. Наиболее тесно с эмоциональным отношением к учению связан такой параметр самоорганизации деятельности, как настойчивость. У статті проаналізований взаємозв'язок показників емоційного ставлення до навчання з параметрами самоорганізації діяльності у студентів. Доведене, що більш високий рівень самоорганізації учбово-професійної діяльності студентів характеризується більш вираженим позитивним і менш вираженим негативним до неї ставленням. Найбільше тісно з емоційним ставленням до навчання пов'язаний такий параметр самоорганізації діяльності, як наполегливість. The article analyzes the correlation of emotional attitude to learning with the parameters of the students’ self-organizing the activity. It is proved that a higher level of self-organization of educational and professional activity of students is characterized by a more pronounced positive and less pronounced negative attitude towards it. The most closely to the emotional attitude to learning is related such of the activity self-organization parameter as perseverance.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/175
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Козуб.pdf433.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.