Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/172
Title: РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ПЕРЦЕПТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА
Authors: Верещинська, Я. В.
Keywords: соціально-перцептивна компетентність
рефлективність
рольова компетентність
соціальний інтелект
емоційний інтелект
социально-перцептивная компетентность
рефлексивность
ролевая компетентность
социальный интеллект
эмоциональный интеллект
social and perceptual competence
reflexivity
role competence
social intelligence
emotional intelligence
Issue Date: 2016
Publisher: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Citation: Верещинська Я. В. Розвиток соціально-перцептивної компетентності майбутнього психолога / Я. В. Верещинська // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія : [зб. наук. пр.] / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Кузнєцов М. А. (голов. ред.) та ін.]. - Харків : ХНПУ, 2016. - Вип. 53. - С. 21-28.
Abstract: У статті розглянуто соціально-перцептивні особливості особистості психолога. Представлені етапи програми розвитку соціально-перцептивної компетентності особистості майбутнього психолога, а також результати перевірки ефективності запропонованої програми. Показано, що програма включає три етапи: мотиваційний, соціально-перцептивний та естетично-перцептивний, які передбачають розвиток соціального та емоційного інтелекту, рефлективності та рольової компетентності. В статье рассмотрены социально-перцептивные особенности личности психолога. Представлены этапы программы социально-перцептивной компетентности личности будущего психолога, а также результаты проверки эффективности предложенной программы. Показано, что программа включает три этапа: мотивационный, социально-перцептивный и эстетически-перцептивный, которые предусматривают развитие социального и эмоционального интеллекта, рефлексивности и ролевой компетентности. The article deals with the social and perceptual characteristics of personality of psychologist. The stages of the program of social and perceptual competence of the future psychologist, and the results of testing the effectiveness of the proposed program are shown. It is shown that the program consists of three stages: motivational, social-perceptual and aesthetic perceptual, which include the development of social and emotional intelligence, role competence and reflexivity.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/172
Appears in Collections:Кафедра практичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Верещинська1.pdf234.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.