Перегляд за Автор "Верещинська, Я. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМАКІЯЖ ЯК ФАКТОР ПРИВАБЛИВОСТІ ОБЛИЧЧЯ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Верещинська, Я. В.У статті подано аналіз макіяжу як фактору привабливості. Доведено, що макіяж виступає позитивним фактором в оцінці привабливості жіночого обличчя. Показано, що світлий колір волосся та молодий вік та макіяж мають позитивний вплив на оцінку привабливості жіночого обличчя. У зрілому віці макіяж відіграє ключову роль в оцінці привабливості обличчя. Доведено, що такі варіанти макіяжу, де акцент робиться на очах чи губах, в однаковій мірі позитивно впливають на оцінку привабливості обличчя. В статье представлен анализ макияжа как фактора привлекательности. Доказано, что макияж выступает позитивным фактором в оценке привлекательности женского лица. Показано, что светлый цвет волос и молодой возраст и макияж оказывают положительное влияние на оценку привлекательности женского лица. В зрелом возрасте макияж играет ключевую роль в оценке привлекательности лица. Доказано, что такие варианты макияжа, где акцент делается на глазах или губах, в равной степени положительно влияют на оценку привлекательности лица. The article presents an analysis of make-up as a factor of attractiveness. It is proved that make-up is a positive factor in the assessment of the attractiveness of a woman's face. It is shown that the light color of hair and make-up of a young age women have a positive impact on the assessment of the attractiveness of their face. In adult-hood, makeup plays a key role in the evaluation of facial attractiveness. It is proved that such options of make-up as the focus is on the eyes or lips, is equally positive effect on the evaluation of facial attractiveness.
- ДокументРОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ПЕРЦЕПТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Верещинська, Я. В.У статті розглянуто соціально-перцептивні особливості особистості психолога. Представлені етапи програми розвитку соціально-перцептивної компетентності особистості майбутнього психолога, а також результати перевірки ефективності запропонованої програми. Показано, що програма включає три етапи: мотиваційний, соціально-перцептивний та естетично-перцептивний, які передбачають розвиток соціального та емоційного інтелекту, рефлективності та рольової компетентності. В статье рассмотрены социально-перцептивные особенности личности психолога. Представлены этапы программы социально-перцептивной компетентности личности будущего психолога, а также результаты проверки эффективности предложенной программы. Показано, что программа включает три этапа: мотивационный, социально-перцептивный и эстетически-перцептивный, которые предусматривают развитие социального и эмоционального интеллекта, рефлексивности и ролевой компетентности. The article deals with the social and perceptual characteristics of personality of psychologist. The stages of the program of social and perceptual competence of the future psychologist, and the results of testing the effectiveness of the proposed program are shown. It is shown that the program consists of three stages: motivational, social-perceptual and aesthetic perceptual, which include the development of social and emotional intelligence, role competence and reflexivity.