Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/166
Title: ОПТИМИСТИЧЕСКИЕ УСТАНОВКИ В ПСИХИЧЕСКОЙ САМОРЕГУЛЯЦИИ УЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ КАК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ
Authors: Кузнецова, М. М.
Keywords: оптимизм
диспозиционный оптимизм
оптимистический атрибутивный стиль
учебная деятельность студентов
саморегуляция учебной деятельности
оптимізм
диспозиційний оптимізм
оптимістичний атрибутивний стиль
навчальна діяльність студентів
саморегуляція навчальної діяльності
optimism
dispositional optimism
optimistic attributive style
educational activity of students
self-control of educational activity
Issue Date: 2016
Publisher: ХНПУ им. Г. С. Сковороды
Citation: Кузнєцова М. М. Оптимістичні установки в психічній саморегуляції навчальної діяльності студентів як предмет психологічного дослідження / М. М. Кузнєцова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія : [зб. наук. пр.] / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: М. А. Кузнєцов (голов. ред.) та ін.]. - Харків : ХНПУ, 2016. - Вип. 52. - С. 70-77.
Abstract: В статье рассматриваются возможности использования результатов психологических исследований оптимизма для решения проблемы оптимизации психологической саморегуляции учебной деятельности студентов. Охарактеризованы основные концепции оптимизма, показаны их возможности для раскрытия сущности и механизмов учения у студентов. Сформулированы гипотеза и задачи дальнейших исследований данной проблемы. У статті розглядаються можливості використання результатів психологічних досліджень оптимізму для розв’язання проблеми оптимізації психологічної саморегуляції навчальної діяльності студентів. Охарактеризовані основні концепції оптимізму, показані їхні можливості для розкриття сутності й механізмів навчання в студентів. Сформульовані гіпотеза й завдання подальших досліджень даної проблеми. In article is considering the possibilities of use the results of psychological researches of optimism for a solution of a problem of optimisation of psychological self-control of educational activity of students. The basic concepts of optimism are character-ised, their possibilities for disclosing of essence and mechanisms of the doctrine at students are shown. a hypothesis and problems of the further researches of the given problem are formulated.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/166
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузнецова.pdf214.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.