Перегляд за Автор "Кузнецова, М. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОПТИМИСТИЧЕСКИЕ УСТАНОВКИ В ПСИХИЧЕСКОЙ САМОРЕГУЛЯЦИИ УЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ КАК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ(ХНПУ им. Г. С. Сковороды, 2016) Кузнецова, М. М.В статье рассматриваются возможности использования результатов психологических исследований оптимизма для решения проблемы оптимизации психологической саморегуляции учебной деятельности студентов. Охарактеризованы основные концепции оптимизма, показаны их возможности для раскрытия сущности и механизмов учения у студентов. Сформулированы гипотеза и задачи дальнейших исследований данной проблемы. У статті розглядаються можливості використання результатів психологічних досліджень оптимізму для розв’язання проблеми оптимізації психологічної саморегуляції навчальної діяльності студентів. Охарактеризовані основні концепції оптимізму, показані їхні можливості для розкриття сутності й механізмів навчання в студентів. Сформульовані гіпотеза й завдання подальших досліджень даної проблеми. In article is considering the possibilities of use the results of psychological researches of optimism for a solution of a problem of optimisation of psychological self-control of educational activity of students. The basic concepts of optimism are character-ised, their possibilities for disclosing of essence and mechanisms of the doctrine at students are shown. a hypothesis and problems of the further researches of the given problem are formulated.
- ДокументОСОБЕННОСТИ САМООРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ У УСПЕВАЮЩИХ И СЛАБОУСПЕВАЮЩИХ СТУДЕНТОВ С РАЗНЫМИ УРОВНЯМИ ОПТИМИЗМА(Херсонський державний університет, Видавничий дім «Гельветика», 2017-06-26) Кузнецова, М. М.Проанализирована роль диспозиционного оптимизма и оптимистического атрибутивного стиля в самоорганизации учебно-профессиональной деятельности студентов. Показана специфика этой роли у студентов с высокой и низкой академической успеваемостью. Проаналізовано роль диспозиційного оптимізму і оптимістичного атрибутивного стилю в самоорганізації навчально-професійної діяльності студентів. Показана специфіка цієї ролі у студентів із високою та низькою академічною успішністю.The role of dispositional optimism and optimistic attributive style in self-organization of educational professional activity at students is analysed. Specifics of this role at students with high and low academic progress are shown.
- ДокументОсобенности эмоционально-волевой регуляции учебной деятельности у студентов с оптимистическим атрибутивным стилем(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-03-10) Кузнецова, М. М.В статье соотносятся понятия эмоциональной и волевой регуляции деятельности, эмоционального интеллекта. Показана взаимосвязь этих трех явлений и их влияние на учебную деятельность студентов. Проверяется гипотеза о специфике проявления эмоциональной и волевой регуляции, а также эмоционального интеллекта в учебной деятельности у студентов с разными уровнями оптимистического атрибутивного стиля. У статті співвідносяться поняття емоційної і вольової регуляції діяльності, емоційного інтелекту. Показано взаємозв'язок цих трьох явищ і їх вплив на навчальну діяльність студентів. Перевіряється гіпотеза про специфіку прояву емоційної і вольової регуляції, а також емоційного інтелекту в навчальній діяльності у студентів з різними рівнями оптимістичного атрибутивного стилю.The concepts of the emotional and volitional adjusting of activity, emotional intellect are correlated in the article. Intercommunication of these three phenomena and their influence are shown on educational activity of students. A hypothesis is checked up about the specific of display of the emotional and volitional adjusting, and also emotional intellect in educational activity for students with the different levels of optimistic attributive style.