Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1464
Title: Емоційний інтелект як чинник психоемоційних станів студентів в умовах іспиту
Other Titles: Эмоциональный интеллект как фактор психоэмоциональных состояний студентов в условиях экзамена
Emotional intelligence as a factor of psychoemotional states of students in the conditions of examination
Authors: Кузнєцов, М. А.
Діомідова, Н. Ю.
Кузнецов, М. А.
Диомидова, Н. Ю.
Kuznetsov, M. A.
Diomidova, N. Yu.
Keywords: психологія
емоційний інтелект
психоемоційні стани
екзаменаційний стрес студентів
психология
эмоциональный интеллект
психоэмоциональные состояния
экзаменационный стресс студентов
psychology
emotional intellect
psychoemotional conditions
students' stress test
Issue Date: 10-Feb-2017
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Вид-во «Діса плюс»
Citation: Кузнєцов М. А. Емоційний інтелект як чинник психоемоційних станів студентів в умовах іспиту : монографія / М. А. Кузнєцов, Н. Ю. Діомідова ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : Діса плюс, 2017. – 189 с.
Abstract: Монографія присвячена дослідженню ролі емоційного інтелекту у перебігу психоемоційних станів студентів у ситуації іспиту. В роботі подано визначення емоційного інтелекту та екзаменаційного стресу, подано засоби діагностики та аналіз психологічних особливостей емоційного інтелекту як детермінанти перебігу психоемоційних станів студентів в умовах іспиту. Розроблено програму цілеспрямованого формування емоційно-інтелектуальних здатностей та оволодіння засобами саморегуляції психоемоційних станів на іспиті, показано її ефективність. Для викладачів, аспірантів, студентів гуманітарних спеціальностей. Монография посвящена исследованию роли эмоционального интеллекта в ходе психоэмоциональных состояний студентов в ситуации экзамена. В работе даны определения эмоционального интеллекта и экзаменационного стресса, представлены средства диагностики и анализ психологических особенностей эмоционального интеллекта детерминанты течения психоэмоциональных состояний студентов в условиях экзамена. Разработана программа целенаправленного формирования эмоционально-интеллектуальных способностей и овладение средствами саморегуляции психоэмоциональных состояний на экзамене, показано ее эффективность. Для преподавателей, аспирантов, студентов гуманитарных специальностей. The monograph is devoted to the study of the role of emotional intelligence in the course of psychoemotional states of students in the situation of the exam. In the work definitions of emotional intelligence and exam stress are given, diagnostic tools and analysis of psychological features of emotional intelligence are the determinants of the course of psychoemotional states of students in the exam environment. A program for the purposeful formation of emotional and intellectual abilities and mastering the means of self-regulation of psychoemotional states in the exam is developed, and its effectiveness is shown. For teachers, postgraduates, students of humanitarian specialties.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1464
ISBN: 978-617-7384-51-8
Appears in Collections:Кафедра психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.